اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بشرویه تاکید کرد

اصلاح قوانین برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی

امام جمعه بشرویه گفت: برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی و افزایش تولیدات ملی قوانین دست و پا گیر باید اصلاح و روال نامتعارف اداری نیز برداشته شود.

اصلاح قوانین برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، حجت‌الاسلام محمد شمس‌الدین صبح امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی بشرویه اظهار داشت: امروز دشمن با حربه اقتصادی به مقابله با ایران برخاسته است.

وی با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان اقتصاد و فرهنگ متذکر شد: برای تحقق این موضوع باید با پرهیز از شعارزدگی در مسیر عملیاتی ساختن بیانات مقام معظم رهبری گام برداریم.

امام جمعه بشرویه اقتصاد مقاومتی را بهترین سلاح در برابر تحریم‌ها و اعمال فشار دشمنان خواند و تصریح کرد: با تسهیل روند سرمایه‌گذاری و همچنین حذف روال‌های نامتعارف اداری باید در صدد افزایش تولیدات داخلی و شکوفایی بیش از پیش آن برآییم.

شمس‌الدین تاکید کرد: در این مسیر باید قوای سه‌گانه در زمینه قانون‌گذاری و اجرا نهایت تلاش خود را به کار گیرند و با متخلفان و کارشکنان نیز به شدت برخورد شود.

وی با تاکید بر جایگاه فرهنگ در رشد و تعالی جامعه افزود: انقلاب اسلامی ایران، انقلابی فرهنگی بود که این نشانگر فرهنگ والای ملت ایران است و اکنون که در دنیا به عنوان کشوری قدرتمند در سایر عرصه‌ها شناخته شده‌ایم باید در راستای حفظ و تقویت بیش از پیش این فرهنگ ناب بکوشیم.

امام جمعه بشرویه اظهار داشت: اقتصاد و فرهنگ دو مقوله‌ای است که در ارتباط تنگاتنگ با یکدیگر قرار دارند و داشتن هر دوی این موارد در حد مطلوب جامعه را به سمت ترقی و سعادت سوق می‌دهد.

شمس‌الدین گفت: امروز جامعه ایران در تیررس حملات فرهنگی و اقتصادی دشمنان قرار گرفته و آنان با این اقدام سعی در ناامید کردن مردم ایران و جدا کردن آنها از بدنه نظام را دارند.

وی اذعان داشت: مردم ایران همیشه با اتحاد و انسجام خود در سایه حکومتی که با حاکمیتی دینی مدیریت می‌شود در عرصه اقتصاد مقاومتی و همچنین اعتلای فرهنگ اسلامی دشمنان را در دستیابی به اهداف خود ناکام گذاشته‌اند.

انتهای پیام/69006/ح20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول