اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لنگرود خبر داد

حضور 70 هزار زائر نوروزی در بقاع متبرکه لنگرود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لنگرود از حضور بالغ بر 70 هزار زائر نوروزی در بقاع متبرکه این شهرستان خبر داد.

حضور 70 هزار زائر نوروزی در بقاع متبرکه لنگرود

حجت‌الاسلام مهدی بازدار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لنگرود با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در نوروز امسال، اظهار کرد: طرح آرامش بهاری از 28 اسفند آغاز و تا 14 فروردین 93 در 22 بقعه لنگرود اجرا شد.

وی ارتقای سطح فرهنگی و معارف اسلامی و ارائه تسهیلات لازم برای مسافران نوروزی را از دیگر اهداف اجرای این طرح ذکر کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لنگرود اجرای طرح آرامش بهاری امسال را با شهادت حضرت زهرا (س) توأم دانست و گفت: طرح «یاس نبوی» به منظور تبیین و تشریح ابعاد زندگی فاطمه (س) به عنوان یک الگوی مناسب برای زنان و دختران کنونی جامعه از جمله برنامه‌های این اداره در ایام نوروز بود.

وی با اشاره به اینکه برای نخستین بار مجلس شام غریبان حضرت زهرا (س) در مسجد سجادیه شلمان برگزار شد، تصریح کرد: این مجلس با استقبال 400 نفر از عاشقان اهل بیت (ع) و همکاری شهرداری شلمان و هیئت امنای این مسجد با اداره اوقاف و امور خیریه لنگرود برگزار شد.

بازدار از بهره‌برداری دو تلویزیون نمایشگر در آستان امامزاده محمد سفید آستانه در ایام نوروز خبر داد و افزود: برای اجرای این پروژه بالغ بر 400 میلیون ریال هزینه شده است.

وی تبلیغات فرهنگی و مذهبی برای آگاهی بیشتر مردم مانند برنامه‌های یادواره‌های شهدا، زندگینامه علما، برنامه‌های هیئت مذهبی، تبلیغ نماز جمعه و ... را از اهداف ایجاد تلویزیون‌های مذکور ذکر کرد.

این مسئول توزیع 6 هزار تقویم با طرح‌هایی از بقاع متبرکه شهرستان لنگرود در بین مردم و مسافران، تهیه بروشورهای راهنمای مسافران نوروزی و ... را از دیگر اقدام‌های اداره اوقاف و امور خیریه لنگرود در ایام نوروز برشمرد.

وی با اشاره به اینکه مسافران نوروزی با حضور در بقاع متبرکه سال جدید را با شور و نشاط معنوی آغاز کردند، یادآور شد: بالغ بر 70 هزار نفر زائر با حضور در بقاع متبرکه و آستان امامزادگان لنگرود از فضای معنوی این اماکن مذهبی بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/2300/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول