اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار سنندج:

تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام شهری سنندج نیازمند 40 میلیارد تومان اعتبار است

معاون فنی شهردار سنندج به موانع پیش‌روی اجرای به‌موقع طرح‌های عمرانی در این شهر اشاره کرد و گفت: برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام نیازمند بیش از 40 میلیارد تومان اعتبار هستیم.

تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام شهری سنندج نیازمند 40 میلیارد تومان اعتبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمدصدیق فتحی چهارشنبه‌شب در نشست تخصصی معاونان شهرداری سنندج با معاون عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور اظهار کرد: تأخیر در اجرای پروژه‌های عمرانی در شهر سنندج موجب افزایش بی‌اعتمادی مردمی نسبت به فعالیت‌ها شده و این مهم نشأت‌ گرفته از فعالیت پیمانکاران، کارفرما و دستگاه‌های ناظر بر این پروژه‌هاست.

وی افزود: متأسفانه قبل از اینکه پروژه‌ای در کشور اجرایی شود اعتباراتی برای آن تخصیص می‌یابد که این امر قبل از اینکه طرح عمرانی تعریف شود به مسئله‌ای برای کند شدن روند ساخت تبدیل می‌شود.

معاون فنی شهرداری سنندج تصریح کرد: معارض تأسیسات به خصوص در پروژه‌های شهری، حق‌الزحمه مشاوران، زمان‌بر بودن مناقصات، به‌روز نبودن فهرست بها و نبود دستورالعمل انضباط مالی از جمله معضلاتی است که راه را برای تسریع در امور عمرانی محدود کرده است.

فتحی افزود: برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام شهر سنندج بیش از 40 میلیارد تومان نیاز است و امیدواریم با نگاه ویژه سازمان شهرداری‌های کشور در این خصوص حمایت‌هایی صورت گیرد.

عبدالسلام سپهر سرپرست معاونت فرهنگی و رئیس سازمان زیباسازی شهرداری سنندج نیز در این نشست به انباشت مطالبات فرهنگی مردم سنندج اشاره کرد و افزود: متأسفانه به دلیل عدم انسجام فعالیت‌های فرهنگی شاهد افزایش دغدغه‌های مردمی در این حوزه هستیم و شهرداری سنندج نیز فرهنگسرایی ندارد.

وی افزود: تجهیز سرای محلات، ایجاد خانه‌های سلامت و خانه‌های بانوان از جمله اموری است که این معاونت در خصوص ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در شهر سنندج در دستور کار دارد.

رضایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری سنندج نیز به نیاز 2 میلیارد تومانی این معاونت برای نصب و تجهیز 13 دوربین کنترل ترافیک در سطح معابر این شهر اشاره کرد و افزود: 900 دستگاه تاکسی فرسوده نیز نیازمند نوسازی و تعویض بوده و امید است با حمایت‌های سازمان شهرداری‌های کشور این مهم محقق شود.

انتهای پیام/79006/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول