اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان اردیبهشت صورت می‌گیرد

پرداخت پاداش مناطق محروم 70 درصد معلمان مشمول در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت پاداش مناطق محروم 70 درصد معلمان کهگیلویه و بویراحمد مشمول این پاداش تا پایان اردیبهشت خبر داد.

پرداخت پاداش مناطق محروم 70 درصد معلمان مشمول در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، هادی زارع‌پور امشب در نشست با اصحاب رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: پی‌گیری‌های بسیاری برای پرداخت پاداش مناطق محروم معلمان این استان در دوره مدیریت ما صورت گرفت.

وی با بیان اینکه همه کارها را برای انجام این کار کنار گذاشتیم و تنها پی‌گیر قضیه پرداخت پاداش معلمان بودیم از اقدامات و تلاش گسترده غلام‌رضا تاج‌گردون نایب رئیس کمیسیون بودجه مجلس برای پرداخت این مطالبات قدردانی کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با پی‌گیری‌های انجام شده این مطالبات تا پایان اردیبهشت ماه امسال پرداخت می‌شود.

زارع‌پور در ادامه از پرداخت مطالبات شهرستان‌های باشت، چرام، لنده، سی‌سخت، بهمئی و همه مناطق شهری و روستایی آن‌ها که دارای ضریب بیش از 5 تا 9 هستند خبر داد و گفت: در شهرستان‌های گچساران و کهگیلویه و همچنین شهرستان بویراحمد به غیر از مراکز این شهرستان‌ها یعنی شهرهای دوگنبدان، دهدشت و یاسوج که دارای ضریب 4 می‌باشند همه روستاهای آن‌ها مشمول این پرداخت می‌شوند.

وی اضافه کرد: به شدت پی‌گیر موضوع رفع مشکل شهرهای یاسوج و دهدشت و دوگنبدان هستیم و به محض رفع گیر قانونی آن‌ها، پرداخت در این مناطق نیز در آینده صورت خواهد گرفت.

زارع‌پور، تعداد مشمولان این پرداخت را در سراسر استان 15 هزار فرهنگی دانست و گفت: از این تعداد به 11 هزار نفر آن‌ها این پرداخت صورت می‌گیرد و تعداد 4 هزار نفر دیگر باید منتظر پرداخت در آینده در صورت رفع گیر قانونی آن باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نرخ پرداخت مطابق با حکم سال 88 فرهنگیان است که این مبلغ 35 میلیارد تومان به آن‌ها پرداخت خواهد شد.

وی تاریخ اول فروردین سال 74 تا سال 85 را به عنوان سالیانی که مشمول پرداخت می‌شود بیان کرد و گفت: منتظر این هستیم که این موضوع در کمیسیون ماده 58 دارایی تأیید نهایی شود و سپس آن‌ها را پرداخت کنیم و اکنون نیز این مبلغ در خزانه استان وصول شده است.

انتهای پیام/2571/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول