اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مشهد برگزار شد

بزرگداشت شهید آوینی در گردهمایی هنرمندان بسیجی مشهد

بزرگداشت شهید آوینی با گردهمایی هنرمندان بسیجی مشهد در مجتمع امام رضا (ع) مشهد برگزار شد.

بزرگداشت شهید آوینی در گردهمایی هنرمندان بسیجی مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مراسم بزرگداشت شهید سیدمرتضی آوینی با گردهمایی هنرمندان بسیجی مشهد به مناسبت روز بسیج هنرمندان و هنر انقلاب، در مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) مشهد برگزار شد.

در این مراسم از مادر شهیدان بسیجی هنرمند؛ ابراهیم اصغرزاده و مهدی منصوب به نیابت از 300 شهید هنرمند بسیجی خراسان رضوی تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است؛ در این مراسم که به همت سازمان بسیج هنرمندان برگزار شد، حجت‌الاسلام حسین نهاوندیان مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی، یوسف امینی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد، سردار اکبر نجاتی‌یزدی‌زاده مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و سید‌جواد کمالی رئیس سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی حضور داشتند.

در این گردهمایی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بسیجی شهید سیدمرتضی آوینی، پخش مستند طرح فرشتگان رضا، اجرای موسیقی‌های حماسی توسط هنرمندان بسیجی و نیز پخش انیمیشن دعبل (یادگاری از بهشت) از هنرمند بسیجی، حامد کاتبی از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

در این مراسم محمد جهان‌پا، مسئول کانون بسیج هنرمندان شهید اصغرزاده مشهد نیز از فعالیت‌هایی همچون؛ برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی، بزرگترین حرکت تئاتر تقاطعی در سطح شهر مشهد، طرح فرستادگان رضا و جلسات مختلف در حلقه صالحین به عنوان جزئی از فعالیت‌های کانون‌های بسیج هنرمندان در سال 92 در مشهد خبر داد و گفت: امیدواریم در سال 93 نیز با مساعدت فرهیختگان و هنرمندان بسیجی در عرصه هنر اتفاقات خوبی را شاهد باشیم.

انتهای پیام/2202/ذ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول