اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل:

انصراف 30 درصدی جمعیت اردبیل از یارانه‌ها 17 میلیارد تومان صرفه‌جویی به دنبال دارد

معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل گفت: اگر تنها 30 درصد مردم اردبیل از دریافت یارانه نقدی انصراف دهند بیش از 17 میلیارد تومان اعتبار در پروژه‌های عمرانی، تولیدی و اقتصادی تزریق می‌شود.

انصراف 30 درصدی جمعیت اردبیل از یارانه‌ها 17 میلیارد تومان صرفه‌جویی به دنبال دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل، محمد باقر بهشتی در جلسه هماهنگی هدفمندی یارانه‌ها در اردبیل اظهار داشت: ما باید تلاش کنیم تا زمینه‌ای فراهم آید که خود خانوارها با احساس مسئولیت بیشتر و درک شرایط جامعه به انصراف دست زده و دولت را در انجام پروژه‌های عظیم عمرانی و اقتصادی یاری دهند.

وی تصریح کرد: مردم با عزم ملی حماسه اقتصادی را رقم بزنند و مثل همیشه برای رفاه و آسایش جامعه مشارکت و نقش‌آفرینی کنند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل با اشاره به اینکه کشور نباید در آینده دچار تزلزل وضعیت اقتصادی و تورم بیش از این را شاهد باشد، خاطر نشان کرد: مثل دوران جنگ تحمیلی و دوران بعد از آن که مردم ایران در زمینه‌های مختلف حماسه‌ها آفریدند در حال حاضر نیز زمان خلق حماسه اقتصادی با عزم ملی و مدیریت جهادی مردم و مسئولان است.

بهشتی رقم پرداختی از محل یارانه‌ها را بسیار قابل توجه عنوان کرد و ادامه داد: اگر این ارقام صرف ایجاد اشتغال پایدار در استان شود بسیاری از مشکلات اقتصادی مردم و جامعه حل می‌‌شود و با احداث زیرساخت‌ها، پروژه‌ها و طرح‌های تولیدی مختلف در سطح استان بیکاران مشغول کار شده و موجب سیر نزولی تورم و بهبود وضعیت اقتصادی جامعه و مردم می‌‌شود.

این مسئول با تصریح اینکه افرادی در جامعه ما هستند که نیاز مبرم به دریافت مبالغی بیش از این هستند، یادآور شد: انصراف اشخاصی که با دریافت یارانه هیچ تأثیری بر زندگی آنان ندارد و مبلغ این یارانه در مقابل درآمدهایشان قابل توجه نیست، کار و ثواب بسیار بزرگی در قبال افراد واقعاً نیازمند و کمک شایانی به بهبود وضعیت سلامت مردم و جامعه و توسعه و آبادانی کشور انجام می‌‌دهند.

انتهای پیام/62004/ک/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول