اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مراغه:

امنیت مهمترین شاخص زیرساخت اقتصاد و فرهنگ است

فرمانده انتظامی مراغه گفت: امنیت زمینه ساز اقتصاد و فرهنگ پویاست و بدون شک تعامل شوراها در پیشگیری از وقوع جرم و آسیبهای اجتماعی کمک شایانی به فرهنگ جامعه می‌کند.

امنیت مهمترین شاخص زیرساخت اقتصاد و فرهنگ است

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، عیسی هاتفی عصر امروز در جمع شهردار و شوراهای این شهرستان اظهار کرد: امنیت زمینه‌ساز اقتصاد و فرهنگ پویا را در پی خواهد داشت پس بیاییم با یک‌رنگی، یکدلی و وحدت همه جانبه یک بار دیگر میثاقی پایدار و قانونمند برای برقراری نظم و امنیت که زمینه‌ساز اقتصاد و فرهنگ پویاست گام برداریم.

وی افزود: شناسایی عوامل آسیب‌زای محلی در وهله اول توسط مردم و معتمدین محلی صورت می‌گیرد و پلیس با مشارکت معتمدان که شوراها و دهیارها در رأس آنها قرار دارند برای رفع این آسیب گام مؤثرتری برای حذف آنها برداشته شود.

فرمانده انتظامی مراغه با بیان اینکه برخورد با سوداگران اقتصادی، محتکران و افراد سودجو یکی از راه‌های ایجاد اقتصادی سالم همراه با فرهنگ صرفه‌جویی و با کار میدانی و مدیریت جهادی است، گفت: این عمل می‌تواند نشأت گرفته از منویات مقام معظم رهبری باشد این هم زمانی تحقق می‌یابد که پلیس تلاش کند همگام با مردم و سایر ادارات و نهادها، امنیت را بطور مطلوب جاری و ساری کند.

انتهای پیام/60008/ق10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول