اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بهره‌برداری از تصفیه خانه‌های فاضلاب قزوین خبر داد

برتری دفتر بهره‌برداری از تأسیسات و تصفیه خانه‌های فاضلاب قزوین

مدیر دفتر بهره‌برداری از تأسیسات و تصفیه خانه‌های فاضلاب شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین از برتری این دفتر خبر داد.

برتری دفتر بهره‌برداری از تأسیسات و تصفیه خانه‌های فاضلاب قزوین

ناصر لامعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: دفتر بهره‌برداری از تأسیسات و تصفیه خانه‌های فاضلاب شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین موفق شد در همایش مدیران بهره‌برداری از تأسیسات و تصفیه خانه‌های فاضلاب شرکت‌های آبفای کشور در استان هرمزگان، رتبه برتر را کسب کند.

وی افزود: در این همایش آبفای قزوین در شاخص «ارتقای تصفیه خانه‌های فاضلاب (برون سپاری)» رتبه برتر را کسب کرد و به همین منظور با دریافت لوح تقدیر از سوی حمیدرضا تشیعی معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت مهندسی آبفای کشور، مورد تقدیر قرار گرفت.

مدیر دفتر بهره‌برداری از تأسیسات و تصفیه خانه‌های فاضلاب شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین در خصوص شاخص‌های مطروحه در رتبه بندی برتر در همایش یاد شده، ادامه داد: شاخص‌های نگهداری و بهره برداری از تصفیه خانه‌ها، بهره‌برداری و نگهداری از شبکه فاضلاب، برون سپاری، ارتقای تصفیه خانه‌ها و مصرف انرژی و انرژی‌های نو در این همایش مورد بررسی قرار گرفت که دفتر بهره برداری از تاسیسات و تصفیه خانه‌های فاضلاب استان قزوین به همراه پنج استان دیگر موفق شد در شاخص ارتقای تصفیه خانه ها (برون سپاری) رتبه برتر را کسب کنند.

لامعی تصریح کرد: در این همایش، مقالات ارزنده‌ای در حوزه نگهداری و تعمیرات و فرآیندهای تصفیه خانه و شبکه فاضلاب ارائه و تفاهم نامه شرکت آبفای استان با نظام مهندسی استان قزوین از سوی نماینده دفتر بهره برداری تشریح شد.

در بخشی از متن لوح تقدیر اهدایی معاون نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آبفای کشور به مدیر دفتر بهره برداری از تاسیسات و تصفیه خانه‌های شرکت آبفای استان قزوین آمده است: «نظر به اینکه جنابعالی با جدیت در راستای بهره برداری از تاسیسات فاضلاب گام برداشته اید که سهم مهمی در حفظ محیط زیست و سلامت جامعه دارید، بدینوسیله از زحمات ارزشمند جنابعالی در دستیابی به این مهم تشکر و قدردانی به عمل آورده و از درگاه حق جل جلاله سلامت و سرافرازی برایتان خواستارم».

انتهای پیام/77011/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول