اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا ساعت 16 امروز صورت گرفت

ثبت‌نام 40 درصد از متقاضیان دریافت یارانه در کهگیلویه و بویراحمد

معاون برنامه‌ریزی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با آغاز ثبت‌نام یارانه‌ها در کهگیلویه و بویراحمد 40 درصد از متقاضیان ثبت‌نام کردند.

ثبت‌نام 40 درصد از متقاضیان دریافت یارانه در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، علی‌حسن نوروزی، عصر امروز با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از صبح امروز ثبت‌نام افرادی که رقم سمت راست کارت ملی آن‌ها صفر است در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده است.

معاون برنامه‌ریزی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: صبح امروز به دلیل مراجعه زیاد متقاضیان سایت رفاهی برای ثبت‌نام متقاضیان قدری دچار کاهش سرعت بود و از ظهر به بعد سرعت به حد کافی رسید و مشکل ثبت‌نام برطرف شد.

نوروزی عنوان کرد: سرپرست خانوار‌های که شرایط ثبت‌نام در امروز را دارند بهتر است به سامانه تعیین شده مراجعه و به صورت اینترنتی ثبت‌نام کنند تا از مشکلات ترافیکی در سطح شهر‌ها جلوگیری شود.

این مسئول افزود: از آغاز صبح تا ساعت 16 عصر امروز ثبت نام 40 درصد از متقاضیان دارای شرایط دریافت یارانه در استان به اتمام رسیده است.

معاون برنامه‌ریزی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: پست‌بانک، کافی‌نت‌ها و دفاتر ICT کمیته امداد و بنیاد شهید در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد فرم‌هایی را بین افراد متقاضی توزیع کرده و این افراد با پر کردن این فرم‌ها ثبت‌نام می‌کنند.

نوروزی به نحوه ثبت‌نام روستاییان متقاضی دریافت یارانه اشاره کرد و افزود: مراکز ICT در سطح روستاهای کهگیلویه و بویراحمد کار ثبت‌نام جامعه روستایی را انجام می‌دهند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در سطح شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد ثبت‌نام متقاضیان دریافت یارانه روند خوبی دارد و در روز‌های آینده بهتر می‌شود.

انتهای پیام/82009/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول