اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حرکتی دسته جمعی

مسئولان استان اردبیل از دریافت یارانه انصراف دادند

در حرکتی خودجوش و به نفع خانواده‌های نیازمند اکثر مسئولان استان اردبیل، تجار، بازرگانان و کسبه با انصراف از ثبت‌نام و دریافت یارانه نقدی اعلام کردند که متمولان ثبت‌نام نکنند.

مسئولان استان اردبیل از دریافت یارانه انصراف دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، و براساس اعلام گروه‌های مختلف مردمی که عصر امروز انصرافشان را از دریافت یارانه نقدی اعلام کردند از گروه‌های توانمند جامعه خواستند تا برای ایجاد رفاه بیشتر برای خانواده‌های نیازمند از دریافت یارانه نقدی انصراف دهند.

استاندار اردبیل، معاونان، مدیران ستادی، فرمانداران، بخشداران، اعضای ستاد هدفمندی یارانه‌ها، مدیران استان اردبیل، جمعی از اعضای شوراهای شهر، رؤسای اتاق‌های بازرگانی، تجار، بازرگانان، کسبه و بازاریان اردبیل با اعلام انصراف از دریافت یارانه نقدی اعلام کردند که دولت را در انجام بهتر امور و برنامه‌های اقتصادی یاری کرده و بیش از گذشته به تقویت برنامه‌های اقتصاد مقاومتی کمک می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کمپین شکل گرفته در انصراف از یارانه که در کشور فراگیر شده در استان اردبیل نیز توسط گروه‌ها و اقشار مختلف همچنان ادامه دارد به طوریکه اکثر نمایندگان مجلس نیز با انصراف از دریافت یارانه نقدی از ثبت‌نام مجدد انصراف دادند و اعلام کردند که با این کار امیدوارند دولت در افزایش رفاه اجتماعی به ویژه همگانی کردن بیمه عمومی تلاش کند.

انتهای پیام/62001/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول