اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان ایلام:

کشفیات مواد مخدر در ایلام 100 درصد افزایش یافته ‌است

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: با تدابیر اندیشیده شده کشفیات مواد مخدر در ایلام 100 درصد افزایش یافته ‌است.

کشفیات مواد مخدر در ایلام 100 درصد افزایش یافته ‌است

سردار علی دولتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر از مطالبات به حق مردم است و نیروی انتظامی در این راستا اقدامات جدیدی را آغاز کرده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه این اقدامات سبب افزایش 100 درصدی کشفیات مواد مخدر در استان ایلام شده است، گفت: دستگاه انتظامی خود را موظف به برقراری امنیت استان ایلام دانسته و برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر نیز یکی از مطالبات مردم بوده که در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با قاچاقچیان مواد مخدر با قاطعیت برخورد خواهد کرد و در این راه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند، گفت: برخورد نیروی انتظامی با فروشندگان مواد مخدر زمانی تاثیر گذار خواهد بود که همه آحاد جامعه برای جلوگیری از این آسیب اجتماعی با پلیس همکاری کنند که خوشبختانه این روند در استان ایلام وجود دارد.

این فرمانده انتظامی اضافه کرد: برخورد با خرده فروشان موادمخدر یکی از مطالبات به حق مردم است و نیروی انتظامی در این راستا تدابیر لازم را اندیشیده است.

دولتی با بیان اینکه مردم انتظار دارند که نیروی انتظامی با افرادی که در سطح شهر و محله‌ها اقدام به فروش مواد مخدر می‌کنند، برخورد کند، تصریح کرد: نیروی انتظامی ایلام تمام توان خود را صرف برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر کرده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: پلیس در سال جاری برنامه ویژه‌ای را برای مقابله و برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر در نظر خواهد داشت و فروشندگان مواد مخدر باید بدانند که با قاطعیت با آنها برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: استمرار طرح‌های برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در استان ایلام در دستور کار قرار دارد. در عین حال استان ایلام یکی از استان‌های پاک از حیث مواد مخدر محسوب می‌شود.

 انتهای پیام/2246/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول