اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد هدفمندی یارانه‌های خراسان شمالی:

35 هزار ریال هزینه ثبت‌نام در سامانه هدفمندی یارانه‌ها/ 890 هزار یارانه بگیر در خراسان شمالی

دبیر ستاد هدفمندی یارانه‌های خراسان شمالی حداکثر مبلغ دریافتی از سوی کافی‌نت‌ها برای ثبت‌نام در سامانه هدفمندی یارانه‌ها را 35 هزار ریال عنوان کرد.

35 هزار ریال هزینه ثبت‌نام در سامانه هدفمندی یارانه‌ها/ 890 هزار یارانه بگیر در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، رضا بهمن‌پور بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: کافی‌نت‌هایی برای ثبت‌نام از متقاضیان مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها از سوی مراکز مرتبط ساماندهی شده است که شهروندان پس از مراجعه و ثبت اطلاعات و پرداخت هزینه در قبال آن حتماً رسید دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون 258 هزار خانوار معادل 890 هزار نفر در سطح خراسان شمالی یارانه دریافت می‌کنند اظهار امیدواری کرد تا با عدم ثبت‌نام افراد متمکن این تعداد به میزان قابل توجهی کاهش یابد.

دبیر ستاد هدفمندی یارانه‌های خراسان شمالی آمادگی بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) برای ثبت نام مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها برای مددجویان را برشمرد و گفت: خانوارهای زیرپوشش این نهادها با مراجعه به دفاتر این ادارات ثبت نام کنند.

وی یادآور شد: در خراسان شمالی نیز مانند سراسر کشور افراد می‌توانند از امروز 20 فروردین به مدت 10 روز نسبت به ثبت نام برای دریافت مرحله دوم هدفمندی یارانه نقدی اقدام کنند.

به گفته مدیر کل امور اقتصادی و دارایی خراسان شمالی روستائیان که به اینترنت دسترسی ندارند می‌توانند با مراجعه به دفاتر پستی، بخشداری و فرمانداری‌های محل سکونت مراجعه و در سایت هدفمندی یارانه‌ها ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه دفاتر ICT روستایی نیز در روستاهای استان آماده خدمت‌رسانی به متقاضیان هستند گفت: برای آن دسته از روستاهایی که از خدمات ICT روستایی بهره‌مند نیستند اکیپ‌های سیاری از سوی اداره کل پست خراسان شمالی برای جمع آوری فرم‌های ثبت نام در نظر گرفته شده است.

بهمن‌پور همچنین از مردم خواست تا افراد نیازمندی که توانایی ثبت‌نام ندارند، را راهنمایی و کمک کنند تا از ثبت‌نام محروم نشوند.

انتهای پیام/63002/ت30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول