اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  پاکستان

وزیر کشور پاکستان:

طالبان هنوز از انفجارهای پاکستان تبرئه نشده‌اند

وزیر کشور پاکستان در بازدید از محل انفجارهای امروز صبح «اسلام‌آباد» گفت که هنوز گروه‌های تروریستی از جمله طالبان از این انفجارها تبرئه نشده‌اند.

طالبان هنوز از انفجارهای پاکستان تبرئه نشده‌اند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در اسلام آباد، چودری نثار علی خان وزیر کشور پاکستان ضمن بازدید از محل انفجارهای صبح امروز (چهارشنبه)  در پایتخت این کشور به خبرنگاران گفت که هنوز نمی‌توان گروه‌های تروریستی به ویژه طالبان را از دست داشتن در عملیات تروریستی امروز تبرئه کرد.

وی افزود: تحقیقات جامع درباره نحوه ارتکاب این جنایت تروریستی انجام می‌شود، بایستی مشخص شود که جعبه میوه حاوی بمب از چه منبعی ارسال شده است.

وزیر کشور پاکستان تأکید کرد: متوجه نمی‌شوم که تروریست‌ها چطور پس از کشتن افراد بی‌گناه دچار عذاب وجدان نمی‌شوند.

نثار علی خان گفت: مردم بی‌گناهی که بیشترشان برای کسب و کار از «وزیرستان» و منطقه «فاتا» به اسلام‌آباد مهاجرت کرده‌اند قربانیان اصلی انفجارهای امروز هستند.

وی خاطر نشان کرد: تروریست‌ها به مردم بی‌گناه رحم نکردند اما دولت تا جایی که بتواند به خانواده‌های آسیب دیده کمک می‌کند.

به گفته وزیر کشور پاکستان، مساحت بازار میوه و سبزی بسیار زیاد است و نمی‌توان روزانه تمام خودرو‌ها و کسانی را که وارد بازار می‌شوند بازرسی کرد بنابراین در آینده برای بهتر شدن نظام بازرسی مجبوریم از دستگاه‌های اسکن استفاده کنیم.

نثار علی خان ادامه داد که در پنج سال گذشته، چهار دستگاه اسکن برای کنترل ورودی‌های بازار خریداری شد اما از این تعداد تنها 2 دستگاه، قابلیت استفاده دارد و مابقی مشکل فنی دارند که در اسرع وقت تعمیر خواهند شد.

انفجار صبح امروز چهارشنبه در بازار میوه شهر «راولپندی» در حومه اسلام‌آباد دست‌کم 14 کشته و 40 زخمی برجا گذاشت.

این حمله در حالی انجام شد که بازار میوه شهر اسلام‌آباد نیز هدف حمله تروریستی دیگری قرار گرفت که در این حادثه نیز دست‌کم 23 نفر کشته و 31 نفر دیگر زخمی شدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول