اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بردسکن:

مشکل قطع اینترنت بردسکن مقطعی بود

معاون فرماندار بردسکن گفت: ثبت‌نام یارانه شهروندان امروز در این شهرستان به مدت 3 ساعت با مشکل مواجه بود که با تمهیدات لازم برطرف شد و روند ثبت‌نام به صورت عادی در دفاتر داخل شهر در حال انجام است.

مشکل قطع اینترنت بردسکن مقطعی بود

مجتبی شاکری امروز در خصوص مشکل ثبت‌نام یارانه نقدی شهروندان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بردسکن اظهار کرد: از ابتدای صبح برابر پیگیری‌های صورت گرفته مشکل حادی وجود نداشت و از ساعت 8.30 دقیقه صبح تا 11.30 دقیقه مشکل ثبت‌نام با قطع سامانه ثبت‌نام مواجه بود که با تمهیدات در استان و کشور این روند به حالت عادی بازگشت و هم‌اکنون در حال انجام است.

وی افزود: در این شهرستان 31 دفتر آی‌سی‌تی و دفاتر پیشخوان دولت و نیز پست بانک آماده برای خدمت به آحاد مردم هستند.

شاکری اضافه کرد: روز گذشته در نشستی با رؤسای پست بانک، کمیته امداد و بهزیستی آموزش‌های لازم برای ثبت‌نام از گروه‌های هدف دستگاه‌های بهزیستی و کمیته امداد از طریق ویدئو کنفرانس ارائه شد.

وی گفت: از دفاتر مخابرات سطح شهر ظهر امروز با حضور رؤسای شهرستان بازدید به عمل آمده و از ساعت 11 به بعد مشکل خاصی گزارش نشده است.

حیدریان رئیس اداره مخابرات بردسکن نیز در همین زمینه گفت: مشکل اینترنت بردسکن با توجه به حجم بالای کار برای ساعاتی با مشکل مواجه بود که با تلاش و همکاری برطرف شد.

حسین مغنی شهروند بردسکنی نیز در خصوص ثبت‌نام یارانه نقدی خود گفت: مردم و افرادی که نیاز به یارانه ندارند با حمایت از دولت باید انصراف بدهند و کسانی که نیاز دارند باید تمهیدات لازم برای ثبت‌نام آنها فراهم شود و مسئولان در خصوص کم سرعت بودن سامانه برای رفع این موضوع اقدام کنند.

انتهای پیام/2202/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول