اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سابق سپاه عنبرآباد عنوان کرد

برگزاری یادواره شهدا مهم‎ترین اقدام فرهنگی سپاه عنبرآباد

فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان عنبرآباد گفت: در بحث فرهنگ مهم‎ترین کاری که انجام شده برگزاری یادواره شهدای شهرستان بوده که از سال 90، هرساله برگزار شده است.

برگزاری یادواره شهدا مهم‎ترین اقدام فرهنگی سپاه عنبرآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، اسفندیار سنجری بعد از ظهر امروز در آیین معارفه فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان گفت: اگر امروز خدمات خوبی از طریق سپاه در این شهرستان انجام شده است با همکاری تمام مسئولان و بسیجیان بوده است.

وی ادامه داد: اتحاد و همدلی مسئولان در شهرستان عنبرآباد بسیار خوب بوده و همکاری تنگاتنگی با سپاه داشتند که نشان از روحیه بسیجی مسئولان دارد.

فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان عنبرآباد تصریح کرد: در بحث فرهنگ مهم‎ترین کاری که انجام شده، برگزاری یادواره شهدای شهرستان بوده است که از سال 90 هر ساله برگزار شده است و امیدواریم این روند همچنان ادامه یابد.

وی خاطرنشان کرد: فرماندار و امام جمعه شهرستان در برگزاری یادواره شهدای شهرستان نقش به‎سزایی داشتند و در تمام زمینه‎ها همکاری خوبی داشتند.

سنجری عنوان کرد: جوان‎ترین ناحیه مقاومت بسیج سپاه استان کرمان ناحیه شهرستان عنبرآباد است با این حال در سه سال گذشته در بحث ساخت و ساز کارهای خوبی انجام داده است.

وی افزود: از مسئولان تقاضا دارم همان طور که تاکنون با سپاه همکاری خوبی داشتند با فرمانده جدید نیز این همکاری را ادامه دهند تا گام‎های خوبی به ویژه در کارهای فرهنگی برداشته شود.

به گزارش فارس، در آیین تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان عنبرآباد از تلاش‎های 30 ساله اسفندیار سنجری تجلیل شد و ماشاءالله امیرافضلی به عنوان فرمانده جدید معرفی شد.

سنجری پس از 30 سال خدمت صادقانه در سپاه پاسداران بازنشسته شد.

انتهای پیام/80005/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول