اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شهری جنوب شرق تهران خبر داد

ایمن‌سازی معابر و بزرگراه‌های جنوب شرق تهران

مدیر شهری جنوب شرق تهران از ایمن‌سازی معابر و بزرگراه‌های منطقه با تکمیل فعالیت‌های طرح استقبال از بهار خبر داد.

ایمن‌سازی معابر و بزرگراه‌های جنوب شرق تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی مدیریت شهری جنوب شرق تهران، علی‌اکبر انجمنی از ایمن‌سازی معابر و بزرگراه‌های منطقه با تکمیل فعالیت‌های طرح استقبال از بهار خبر داد و گفت: حوزه حمل و نقل و ترافیک منطقه در سه محور ایمن‌سازی و نگهداشت تجهیزات و علائم ترافیکی، نگهداشت ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی و نگهداشت پایانه‌ها اقدامات خوبی انجام داده است.

مدیر شهری جنوب شرق تهران خاطرنشان کرد: به همین منظور 285 هزار متر طول خط‌کشی محوری، 2500 بلوک خط‌کشی عابر پیاده، 90 خط‌کشی نوشتاری و 160 مترمربع خط‌کشی مجازی و ... در معابر منطقه در زمینه ایمن‌سازی و نگهداشت تجهیزات و علائم ترافیکی انجام شده است.

انجمنی افزود: اجرای 23 مورد پوشش سقف و نصب شیشه جداره، رنگ‌آمیزی، 416 مورد نظافت و شستشوی، هشت مورد تامین روشنایی، نصب ده عدد تابلو و اجرای خط‌کشی در ایستگاه‌ها از جمله اقدامات نگهداشت ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی بوده است.

وی در ادامه اظهار داشت: این حوزه همچنین در زمینه نگهداشت پایانه ها نسبت به تامین و تقویت روشنایی دو پایانه، رفع 26 مورد سدمعبر دستفروش و جلوگیری از ورود وسیله نقلیه شخصی و نظافت و ایجاد تسهیلات فیزیکی (سرپناه، نمازخانه، سرویس بهداشتی و ...)  در پایانه‌ها اقدام کرده است.

مدیر شهری جنوب شرق تهران در پایان گفت: 1500 متر خط‌کشی محوری، ترمیم 92 عدد تجهیزات، ایمن‌سازی هفت دسترسی عابر به ایستگاه نیز از جمله اقدامات در نگهداشت مسیر و ایستگاه‌های BRT بود.

انتهای پیام/2462/س/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول