اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

شهید آوینی پایه‌گذار گفتمان فرهنگی است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: شهید آوینی گفتمان انقلاب فرهنگی را در جریان فرهنگ و هنر پایه‌گذاری کرد.

شهید آوینی پایه‌گذار گفتمان فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری ‌نجف‌آبادی ظهر امروز در دیدار با هنرمندان شهر اراک افزود: شهید آوینی الگوی ماندگار در عرصه هنر محسوب می‌شود، چرا که دفاع مقدس را با معنویت و برگرفته از دیدگاه هنرمندانه به تصویر کشیده است.

وی ابراز داشت: نظام خلقت و عالم کائنات بزرگترین هنر است و هر چیزی که توسط خداوند متعال آفریده شده را می‌توان عالیترین درجات هنر نامید.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: هنری ماندگار خواهد بود که همسو با نظام الهی به حرکت خود ادامه دهد و همین مسیر مشترک بقای هنر را تضمین خواهد کرد.

امام جمعه اراک بیان کرد: حرکت در مسیری مخالف با نظام الهی در تمامی عرصه‌ها به ویژه  هنر سقوط را به دنبال دارد.

دری نجف‌آبادی تصریح کرد: هنر دارای ریشه الهی است و از ذات مقدس خداوند نشات می‌گیرد و همین ویژگی هنرمندان را بر آن می‌دارد تا در اردوگاه ولایت حامی ولایت فقیه باشند.

وی با تاکید بر اینکه در تهاجم فرهنگی هنرمندان سنگر داران فرهنگ و هنر این کشور به شمار می‌روند و باید با هنر خود از ارزش‌های دینی و اخلاقی نظام جمهوری اسلامی ایران حمایت کنند، ادامه داد: با توجه به شرایط سیاسی حاکم بر جوامع باید از لغزش‌های اداری در دستگاه‌ها و سازمان‌ها بپرهیزیم و از فراهم کردن زمینه برای سوء‌استفاده سلطه‌گران خودداری کنیم.

وی افزود: تکمیل پروسه انرژی هسته‌ای ایران بزرگترین هنر دانشمندان این کشور است که با تقدیم شهدای هسته‌ای هنر خود را کامل و دین خود را به نظام اسلامی ادا کردند.

انتهای پیام/87004/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول