اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه همدان خواستار شد

راه‌اندازی مدرسه ویژه برای ابداع آهنگ اصیل تلاوت قرآنی

امام جمعه همدان گفت: اگر مدرسه‌ای ویژه برای ابداع آهنگ اصیل تلاوت قرآنی راه‌اندازی شود بسیاری از افراد جذب شده و ما شاهد افزایش علاقمندان به قرآن در جامعه خواهیم بود.

راه‌اندازی مدرسه ویژه برای ابداع آهنگ اصیل تلاوت قرآنی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان همدان اظهار داشت: مسئولان باید در کنار انجام وظیفه و خدمت به مردم، خودسازی را فراموش نکرده و فرصت کار خالصانه برای رضای خدا را از دست ندهند.

وی با بیان اینکه مسئولان نباید یاد خدا را در کنار خدمت به خلق فراموش کنند، گفت: بسیاری از دردهای انسان‌ها با سوز و گداز شبانه برطرف می‌شود بنابراین بهتر است انسان‌ها فرصت‌ها را غنیمت بشمارند و به عبادت بپردازند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: اگر انسانی می‌خواهد به بالاترین حد انسانیت و سعادت دنیا و آخرت برسد، باید نماز شب بخواند چراکه همه انسان‌هایی که به مدارج بالا رسیدند هر شب خود را مانند شب قدر زنده نگه داشتند.

وی خاطرنشان کرد: همه روزها برای اهل خدا روز عید و همه شب‌ها برای آنها شب قدر بود چراکه آنها از لحظه‌های شبانه‌روز خود استفاده می‌کردند.

محمدی با بیان اینکه برای رستگاری باید از ائمه(ع) و راه آنان پیروی کنیم، گفت: یکی از خیر و برکت‌هایی که خداوند به انسان عطا کرده شب و نیمه‌های آن است، البته بسیاری افراد در این زمان در خواب غفلت بوده و از فرصت‌ها به خوبی استفاده نمی‌کنند.

وی در ادامه با تأکید بر مسئولان برای راه‌انداختن کار مردم یادآور شد: امروز مردم برای دیدن یک بخشدار باید ساعت‌ها در نوبت یا پشت در ماند چه برسد به فرماندار یا مسئولان دیگر؛ اما در خانه خدا همیشه به روی مردم باز است و تعطیلی هم ندارد.

امام جمعه همدان با اشاره به تأثیر تلاوت آیات قرآن در وجود انسان بیان داشت: برخی افراد برای تلاوت قرآن از عمق صدای خود استفاده می‌کنند تا با بهترین صوت قرآن را تلاوت کرده باشند در حالی که اگر قرآن با ظرافت،‌ نرمی و به آرامی خوانده شود بسیاری از افراد مجذوب می‌شوند.

وی گفت: اگر مدرسه‌ای ویژه برای ابداع آهنگ اصیل تلاوت قرآنی راه‌اندازی شود بسیاری از افراد جذب شده و ما شاهد افزایش علاقمندان به قرآن در جامعه خواهیم بود.

انتهای پیام/89007/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول