اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اردوی تیم ملی موی تای ایران مطرح کرد

ایران مدعی قهرمانی در مسابقات جهانی موی تای حرفه‌ای مالزی

سرپرست اردوی تیم ملی موی تای ایران گفت: با توجه به سابقه کشورمان در مسابقات جهانی موی تای، ایران جزو مدعیان قهرمانی در مسابقات جهانی مالزی است.

ایران مدعی قهرمانی در مسابقات جهانی موی تای حرفه‌ای مالزی

جلال معتمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در شرق استان تهران با بیان این‌که اردوی تیم ملی در شهر آبسرد به خوبی در حال برگزاری است، اظهار کرد: این اردو به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند، شهرداری و شورای اسلامی شهر آبسرد و برای شرکت در مسابقات جهانی 2014 کشور مالزی برپا شده است.

وی با بیان این‌که در این اردو 45 ورزشکار و پنج مربی حضور دارند، افزود: برنامه خوبی برای برگزاری این اردو از لحاظ فنی توسط مربیان زحمت‌کش طراحی و تدوین شده است.

سرپرست اردوی تیم ملی موی تای ایران با بیان این‌که در پایان اردو مسابقه انتخابی برگزار می‌شود، تصریح کرد: میزان توانایی ورزشکاران برای حضور در مسابقات جهانی مورد سنجش قرار می‌گیرد و یک تیم 12 نفری در 12 وزن استاندارد مشخص می‌شوند.

وی به وضع جسمانی بازیکنان اشاره کرد و گفت: به دلیل این‌که ورزشکاران در تعطیلات نوروز به سر می‌برند اکثر آنان آن‌طور که باید تمرینات خودشان را دنبال نمی‌کردند.

معتمدی ادامه داد: تمرینات فشرده در نظر گرفته شده و امیدواریم تا روز برگزاری مسابقات، ورزشکاران شرایط خوبی را به دست بیاورند.

سرپرست اردوی تیم ملی موی تای ایران در خصوص تمرینات ورزشکاران تیم ملی در اردوی آبسرد افزود: در حال حاضر در 2 نوبت تمرین انجام می‌دهیم؛ صبح‌ها بیشتر به تمرینات میدانی و استقامتی پرداخته می‌شود و بعد از ظهرها نیز تمرینات اختصاصی فنی و غیرفنی انجام خواهد شد.

وی به برگزاری مسابقات جهانی موی تای در تایلند اشاره کرد و گفت: اکثر کشورهای دنیا عضو فعال فدراسیون جهانی موی تای حرفه‌ای تایلند هستند و کشورهای تایلند، روسیه، بلاروس و اوکراین مدعیان قهرمانی در این مسابقات محسوب می‌شوند.

معتمدی با بیان این‌که کسب مدال در این رقابت‌ها بسیار سخت است، افزود: با توجه به سابقه کشورمان در مسابقات جهانی موی تای ما نیز جزو مدعیان قهرمانی در مسابقات جهانی مالزی هستیم.

انتهای پیام/2568/م20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول