اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پشتیبانی و توسعه اداره آموزش و پرورش سبزوار:

آموزش و پرورش می‌تواند به عنوان یک رکن اقتصادی در کشور فعالیت کند

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره آموزش و پرورش سبزوار گفت: آموزش و پرورش می‌تواند به عنوان یک رکن اقتصادی در کشور فعالیت کند.

آموزش و پرورش می‌تواند به عنوان یک رکن اقتصادی در کشور فعالیت کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، حسن محرابی ظهر امروز در جمع فرهنگیان و آموزگاران مدارس این شهرستان با بیان اینکه با تقویت بنیه اقتصادی آموزش و پرورش به عنوان یک رکن درآمدزایی در کشور می‌توان به توسعه اقتصادی کشور کمک کرد، اظهار کرد: ظرفیت‌های خوبی در مجموعه آموزش و پرورش وجود دارد که می‌تواند در تحقق این امر مؤثر باشد.

وی حضور تعداد زیادی از دانش‌آموزان و فرهنگیان در سطح مدارس را یک امتیاز عالی برای تقویت این بنیه دانست و تصریح کرد: هنرستان‌ها نیز می‌توانند به عنوان منابع مالی مدارس در اجرای پروژه‌ها از جمله جوشکاری، نجاری و تعمیرات اتومبیل برخی از هزینه‌های آموزش و پرورش را تأمین کنند.

این مسئول با اشاره به قرار گرفتن برخی مدارس در حاشیه خیابان‌های اصلی از تجاری‌سازی کردن آنان به کمک شهرداری سبزوار خبر داد و گفت: وجود اردوگاه این مجموعه در کنار جاده بین‌المللی، استفاده از مدارس خالی واقع شده در مناطق کوهستانی به عنوان کمپ، همکاری خیرین مدرسه‌ساز در ساخت مدارس جدید، خرید تجهیزات هوشمند‌سازی، امکانات و استفاده از درست و بهینه از امکانات موجود در مدارس می‌تواند در این زمینه مؤثر باشد.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول