اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان خبر داد

انجام بیش از 30 هزار معاینه موردی در پزشکی قانونی زنجان در سال 92

مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان از افزایش 1.28 درصدی کل معاینات انجام شده در پزشکی قانونی استان زنجان در سال گذشته خبر داد و گفت: آمار معاینات 29 هزار و 697 نفری سال 91 به 30 هزار و 76 نفر در سال گذشته رسیده است.

انجام بیش از 30 هزار معاینه موردی در پزشکی قانونی زنجان در سال 92

مهرداد ستاره امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان مجموع مراجعات ناشی از نزاع را در سال گذشته 9 هزار و 674 مورد اعلام کرد و اظهار داشت: مقایسه این آمار با مدت زمان مشابه سال پیش از آن بیانگر کاهش 1.25 درصدی این نوع مراجعات است.

وی از افزایش اندک معاینات ناشی از تصادفات رانندگی خبر داد و اضافه کرد: آمار 4 هزار و 830 موردی این معاینات در سال 91 در سال گذشته به 4 هزار و 849 مورد افزایش یافته است.

مدیر کل پزشکی قانونی استان زنجان با بیان اینکه تعداد حوادث ناشی از کار در سال گذشته نسبت به سال پیش از آن افزایش 10.43 درصدی یافته است، ادامه داد: طی سال گذشته 459 مورد حادثه کاری در سطح استان روی داده است.

این مسئول تعداد معاینات روانپزشکی را طی یک سال گذشته در استان زنجان 263 مورد عنوان کرد و ابراز داشت: تعداد این معاینات نسبت به مدت زمان سال پیش از آن کاهش 15.43 درصدی را نشان می‌دهد.

ستاره از افزایش 1.28 درصدی کل معاینات انجام شده در پزشکی قانونی استان زنجان در سال گذشته خبر داد و افزود: آمار معاینات 29 هزار و 697 نفری سال 91 به 30 هزار و 76 نفر در سال گذشته رسیده است.

انتهای پیام/73004/ک20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول