اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی بیانیه‌ای صورت گرفت

انصراف اعضای شورای سرپرستی حوزه علمیه امام رضا (ع) گناباد از دریافت یارانه

طی بیانیه‌ای اعضای شورای سرپرستی حوزه علمیه امام رضا (ع) گناباد از دریافت یارانه انصراف دادند.

انصراف اعضای شورای سرپرستی حوزه علمیه امام رضا (ع) گناباد از دریافت یارانه

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، صبح امروز همزمان با آغاز ثبت نام دریافت یارانه، اعضای شورای سرپرستی، تعدادی از مسئولان، اساتید و روحانیون حوزه علمیه با هدف کمک به دولت جمهوی اسلامی ایران برای رسیدگی بیشتر به وضعیت نیازمندان، ایجاد اشتغال و بهبود وضعیت معیشت و سلامت جامعه طی بیانیه‌ای اعلام کرد برای دریافت یارانه ثبت نام نخواهند نمود.

در این بیانیه آمده است: اعضای این شورا از عموم ارادتمندان به نظام جمهوری اسلامی و به ویژه از همشهریان گرامی که می‌توانند با قناعت نیازهای زندگی خود را تأمین نمایند تقاضا نمودند در لبیک به دعوت مراجع معظم تقلید در اقدامی خداپسندانه به دولت جمهوری اسلامی ایران برای هدفمند نمودن یارانه‌ها کمک نمایند.

شورای سرپرستی حوزه علمیه امام رضا (ع) گناباد ضمن بیان این که تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی در حوزه فرهنگ و اقتصاد نیازمند همکاری و عزم ملی مردم شریف ایران و مدیریت جهادی دولتمردان است، خواستار شد: مثل همیشه مردم گناباد، دولت را برای رسیدن به منویات ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) یاری نمایند.

انتهای پیام/2202

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول