اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان البرز:

2 تن مواد مخدر در استان البرز کشف شد

فرمانده انتظامی استان البرز از کشف و ضبط 2 تن مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون در این استان خبر داد.

2 تن مواد مخدر در استان البرز کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ سردار احمدعلی گودرزی صبح امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تلاش مأموران نیروی انتظامی استان البرز موفق شدیم روز گذشته اعضای یک باند بزرگ مواد مخدر را که قصد توزیع مواد مخدر در این استان را داشتند، شناسایی و ضمن ضبط محموله دستگیر کنیم.

وی ادامه داد: قبل از تعطیلات نوروز براساس گزارش‌های واصله متوجه شدیم که محموله بزرگ مواد مخدر از جنوب شرق کشور قرار است به استان البرز انتقال داده شود.

این مسئول تأکید کرد: در این راستا با اقدامات پلیسی و کارهای اطلاعاتی این محموله که در یک اسکانیا و در یکی از شهرهای جنوب شرق کشور بارگیری شده بود، مورد تعقیب مأموران نیروی انتظامی قرار گرفت که پس از تعقیب‌های فراوان روز گذشته این محموله که به صورت بسیار پیچیده و فنی در این خودرو جایگزین شده بود، کشف و ضبط شد.

گودرزی تصریح کرد: در این رابطه 4 نفر دستگیر شدند.

وی در ادامه سخنان خود از انهدام باند بزرگ کلاهبرداری در این استان خبر داد و افزود: اعضای این باند از مدارک گمشده و مفقود شده سوءاستفاده می‌کردند و با جعل اسناد و ارائه این مدارک شناسایی اقدام به گرفتن دسته چک از بانک‌ها می‌کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان این‌که این فرد دارای 8 فقره سابقه کیفری است، ادامه داد: تاکنون 500 میلیون تومان از کلاهبرداری‌های وی توسط شکات مشخص شده است.

*دستگیری قاتل در کمتر از 72 ساعت

گودرزی در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام این‌که در فروردین‌ماه سال جاری گزارش یک فقره قتل به اطلاع رسید، اضافه کرد: در این راستا با اعزام اکیپ‌هایی جسد یک خانم جوان که با ضربات متعدد چاقو از پای درآمده بود، کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه تحقیقات پای فرد میانسالی که به منزل این زن رفت و آمد می‌کرده است مشخص شد که با اقدامات پلیسی این فرد در کمتر از 72 ساعت دستگیر شد و پس از بازجویی‌ها مشخص شد که وی قاتل است.

فرمانده انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: این فرد با نام الف - ر به قتل اعتراف و اعلام کرد که پولی را به این زن قرض داده اما مقتول قصد بازگرداندن آن مبلغ را نداشته است.

به گفته گودرزی، از ابتدای سال جاری تاکنون 4 فقره قتل در استان البرز رخ داده است که در سه فقره از آنها عامل این قتل‌ها تاکنون دستگیر شده‌اند و چهارمین قتل نیز در دست پیگیری مأموران است.

وی گفت: در تعطیلات نوروزی با همکاری‌های صورت گرفته مردم با پلیس شاهد کاهش انواع جرایم بودیم.

فرمانده انتظامی استان البرز اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروزی 461 سارق و 460 نفر از اراذل و اوباش و همچنین 850 نفر از معتادین پرخطر دستگیر شدند.

گودرزی ادامه داد: در طول مدت زمان ذکر شده کشفیات نیز در زمینه انواع کالاهای قاچاق داشتیم.

به گفته وی، ارزش ریالی این کالاهای کشف شده در طول مدت نوروز 2 میلیارد و 994 میلیون ریال برآورد شده است.

این مسئول تصریح کرد: در این رابطه 9 متهم کالای قاچاق نیز دستگیر شدند.

انتهای پیام/2302/ز40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول