اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سعید جلیلی در اصفهان:

ارتش جمهوری اسلامی یک افتخار جهانی است

دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران سبب افتخار همه مردم جهان است و ارتش ایران شاهد ظهور صیاد شیرازی‌های دیگر است.

ارتش جمهوری اسلامی یک افتخار جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سعید جلیلی دقایقی پیش در مراسم تجلیل از 3 هزار شهید ارتش اصفهان اظهار کرد: افتخار ما این است که شهدای ما برای ما میراثی به جای گذاشته‌ا‌ند و ارتش موجب افتخار همه مسلمانان جهان است و این در حالی است که در کشور ایران سرداران بزرگی چون صیاد شیرازی را داریم که امید داریم در این مسیر پرافتخار که 3 هزار شهید را تقدیم انقلاب کرده‌ایم شاهد ظهور صیادی‌های دیگر باشیم.

وی افزود: ما با خود عهد می‌بندیم که ادامه دهنده راه شهدا باشیم و با نگاه به آینده این مسیر را قوی‌تر و پوینده‌تر از قبل طی کنیم.

دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: نترسیدن و نگران نشدن، پیام راهبردی و اصولی شهدا به ما بوده است که بر مبنای باورهای قرآنی ما بوده و قرآن نیز به صراحت اعلام کرده است که شهدا زنده هستند.

وی ادامه داد: من خدا را سپاس می‌گویم که توفیق حضور در اصفهان را پیدا کرده‌ام و خاطره شهدا را گرامی می‌دارم.

جلیلی گفت: چنین جلساتی دارای دو پیام مهم است که یک پیام نخست این شهدا این است که یاد آنها را گرامی بداریم و دیگری اینکه راه این شهدا را ادامه دهیم و این پیام شهدا به نوعی پیام بشارت و امید است.

گفتنی است این مراسم در حال برگزاری است و مشروح اخبار و سخنرانی این مراسم متعاقباً اعلام می‌شود.

 

انتهای پیام/63012/ل20/پ3003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول