اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شهرستان بروجرد خبر داد

بهره‌مندی 56 نفر از بیماران تحت حمایت بروجردی از خدمات رایگان درمانی

رئیس کمیته امداد شهرستان بروجرد گفت: از ابتدای سال 92 تعداد 56 از مددجویان بروجردی از خدمات رایگان درمانی بهره‌مند شدند.

بهره‌مندی 56 نفر از بیماران تحت حمایت بروجردی از خدمات رایگان درمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، علی معظمی گودرزی صبح امروز در جمع خبرنگاران در بروجرد گفت: کمیته امداد شهرستان بروجرد در طول سال خدمات مختلفی به مددجویان زیر پوشش خود ارائه می‌دهد که علاوه بر پرداخت مستمری ماهانه هزینه‌های درمان این بیماران را به طور کامل پرداخت می‌کند و در صورت نیاز به تجهیزات پزشکی این تجهیزات را به طور رایگان در اختیار آنان قرار می‌دهد.

مدیر کمیته امداد شهرستان بروجرد در ادامه سخنان خود با بیان اینکه ارتقاء سطح سلامت و ارائه بیمه و خدمات درمانی مددجویان به ویژه بیماران زمین‌گیر یکی از اولویت‌های کمیته امداد شهرستان بروجرد است، تصریح کرد: در سال 92 تعداد 56 نفر از خانواده‌های دارای بیمار زمین‌گیراز خدمات درمانی این نهاد بهره‌مند شده‌اند.

معظمی گودرزی در ادامه با اشاره به اینکه از دیگر اقدامات این نهاد دیدار و سرکشی از این بیماران است، خاطرنشان کرد: در جریان عیادت و سرکشی از این بیماران به هر کدام  از این خانواده‌ها مبلغ 800 هزار ریال اهدا شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان بروجرد گفت: در مجموع جهت ارائه خدمات درمانی به خانواده‌های دارای بیمار زمین‌گیر بالغ بر 537 میلیون و600 هزار ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/2304/ی30/پ3003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول