اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پردیس خبر داد

پیش‌بینی اسکان ۸۰۰ هزار نفر جمعیت در پردیس

فرماندار شهرستان پردیس از پیش‌بینی اسکان ۸۰۰ هزار نفر جمعیت در پردیس تا پایان سال آینده خبر داد.

پیش‌بینی اسکان ۸۰۰ هزار نفر جمعیت در پردیس

مرتضی حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران افزود: بهره‌هایی که شوراهای اسلامی برای شهر دارند، بسیار زیاد بوده و شوراها باعث آبادانی شهر می‌شوند.

وی تصریح کرد: شهر پردیس در حال حاضر قریب 120 تا 200 هزار نفر جمعیت دارد و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال 94 به جمعیتی بالغ بر 600 تا 800 هزار نفر برسد و این تعداد در شهر پردیس اسکان پیدا کنند.

فرماندار شهرستان پردیس اضافه کرد: در این رابطه، شهرستان پردیس فرصتی است که می‌تواند آرمان‌شهر اسلامی را متجلی کند.

حیدری ادامه داد: بعد از انقلاب، بیش از 14 شهر جدید ایجاد شده است که به نسبت، شهر پردیس تفاوت‌های زیادی با آنها دارد. در شهرستان پردیس، تنوع فوق‌العاده‌ای وجود دارد و بسترهای مناسبی برای سرمایه‌گذاری ایجاد شده است.

فرماندار شهرستان پردیس اضافه کرد: تاسیس مدارس خصوصی و غیرانتفاعی که شهرستان پردیس خیلی بدان احتیاج دارد، در دستور کار بوده؛ چرا که رفته رفته مدارس شهرستان پردیس از دونوبته در حال تبدیل شدن به سه‌نوبته است.

حیدری گفت: این ‌در حالی است که مدارس دونوبته در کشور در حال جمع شدن است و پردیس در نزدیکی تهران، با هجوم جمعیت شاهد رخداد این اتفاق است.

فرماندار شهرستان پردیس اضافه کرد: پردیس در زمینه مراکز تجاری، کشاورزی مدرن، کشت گلخانه‌ای، پرورش ماهی ‌و ... با توجه به نزدیکی به تهران و حمل و نقل راحت و ارزان بار، محلی برای حضور تولیدکنندگان خواهد بود.

انتهای پیام/2568/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول