اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

آموزش و پرورش رسالت فرهنگ‌سازی را در اجرای اقتصاد مقاومتی عهده‌دار است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد زیربنایی در توسعه فرهنگی رسالت سنگینی را در تحقق اقتصاد مقاومتی با همکاری خانواده‌ها دارد.

آموزش و پرورش رسالت فرهنگ‌سازی را در اجرای اقتصاد مقاومتی عهده‌دار است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صابر سپهری صبح امروز در اولین جلسه شورای معاونان آموزش و پرورش استان اردبیل بیان داشت: این رسالت در توسعه فضای آموزشی و تربیتی باید به نحو مناسب و با اقتدار انجام شده و زمینه‌ای فراهم آید تا بهتر و شایسته بتوان حرکت‌های اقتصادی و فرهنگی دولت را مورد حمایت جدی قرار داد.

وی تصریح کرد‌: وظیفه آموزش و پرورش فرهنگ‌سازی، تبیین و تبلیغ تجلی اقتصاد مقاومتی برای همکاران و خانواده‌های خود و دانش‌آموزان جهت کمک به دولت تدبیر و امید برای اجرای موفق مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها است.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان اردبیل یادآور شد: امسال در تمامی برنامه‌ها و تصمیم‌گیری‌های آموزش و پرورش موضوع اقتصاد مقاومتی و نامگذاری سال به «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی مدنظر خواهد بود.

سپهری با اشاره به اینکه انتظار است که مطالعات علمی تبیین تجلی اقتصاد مقاومتی در آموزش و پرورش انجام شود، افزود: استاندار اردبیل از تمامی دستگاه‌های اجرایی استان خواسته است که راهکارهای علمی برای عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی را در حوزه فعالیت خود با ترسیم نقشه راه تهیه و عملیاتی کنند.

این مسئول ساماندهی نیروی انسانی را از مهمترین سیاست‌های مقام عالی وزارت عنوان کرد و ادامه داد: با قانونمندی، اشرافیت کامل، درایت و فکر ساماندهی نیروی انسانی به دقت در نواحی و مناطق استان اردبیل انجام گیرد تا مشکلی از لحاظ توزیع صحیح همکاران فرهنگی را نداشته باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با قدردانی از زحمات حوزه پشتیبانی و مالی و اجرای شایسته طرح اسکان نوروزی فرهنگیان به تکریم فرهنگیان و ارباب رجوع، تنظیم برنامه‌های شایسته هفته بزرگداشت مقام معلم با استفاده از ظرفیت سایر دستگاه‌های اجرایی استان را خواستار شد.

سپهری خاطرنشان کرد: باید توجه ویژه به محتوا و ماهیت اجرای امتحانات نوبت دوم در خرداد ماه از لحاظ طراحی استاندارد سئوالات و حوزه‌های اجرا و اصلاح اوراق امتحانی، تجزیه و تحلیل دقیق و علمی نتایج امتحانات برای افزایش کیفیت آموزشی و بازدید کیفی از نواحی و مناطق داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود با یادآوری اینکه باید با نگاه متفاوت به حوزه تعلیم و تربیت برنامه‌ریزی‌های سال آینده در مسیر تحقق اهداف و برنامه‌های دولت خدمتگزار باشد، گفت: امیدواریم با همکاری و مشارکت همه خانواده‌ها بتوانیم در مسیر حرکتی نو و تحول‌آفرین این مجموعه یاریگر طرح‌های مناسب و مطلوب باشیم.

انتهای پیام/62003/صا30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول