اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوط اعلام کرد

آمادگی 7 دفتر خدماتی برای ثبت‌نام متقاضیان یارانه‌ در شوط

فرماندار شوط گفت: هفت دفتر خدماتی برای ثبت‌نام متقاضیان یارانه‌ در شوط فعال است.

آمادگی 7 دفتر خدماتی برای ثبت‌نام متقاضیان یارانه‌ در شوط

علی‌اصغر پیام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: تعداد هفت دفتر خدماتی برای ثبت‌نام متقاضیان یارانه‌ در شهرستان شوط فعالیت خود را آغاز کردند.

وی افزود: در راستای اجرایی کردن این قانون، موظف به برنامه‎ریزی با بهره‎گیری کافی از تمام امکانات برای اجرای این طرح به بهترین نحو ممکن هستیم تا زمینه رضایت مردم را فراهم کنیم.

فرماندار شوط خاطرنشان کرد: تعداد پنج دفتر آی‌.سی‌.تی در روستاهای شهرستان شوط آماده ثبت‌نام متقاضیان بوده و باید از تمام ظرفیت شوراها و دهیاران استفاده کرده تا روستائیان بتوانند در محل اسکان خویش ثبت‌نام کنند.

پیام اذعان داشت: لازم است تا در زمان‌بندی مقرر شده، با اطلاع‌رسانی مناسب بتوانیم در تاریخ‎های مشخص شده افراد را راهنمایی و هدایت کنیم.

وی ادامه داد: برای پوشش کامل این طرح برای تمام ساکنان شهری و روستایی اطلاع‌رسانی شده و توزیع فرم توسط کافی‌نت‌ها و مراکز پست به راحتی در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

فرماندار شوط گفت: آنچه برای ما مدنظر است سلامت کار است و با توجه به سوء استفاده برخی افراد سودجو، باید تمام دست‌اندرکاران هوشیاری کامل داشته و با برنامه‎ریزی هماهنگ جلوی هرگونه موارد احتمالی را بگیرند.

پیام با تاکید بر اهمیت طرح و دغدغه ثبت‌نام افراد، افزود: مسئله اطلاع‌رسانی برای ثبت‌نام یارانه خیلی مهم بوده و از بخشداران، شوراها و دهیاران خواستاریم با اطلاع رسانی صحیح در تاریخ‎های مشخص شده نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی نظم را از مهم‎ترین اولویت‎ها در اجرای این طرح عنوان کرد و گفت: نیروی انتظامی به صورت مستمر از مکان‎های ثبت نام بازدید و منتظر تماس افراد در صورت وقوع جرم نباشد.

فرماندار شوط خاطرنشان کرد: از تمام مردم، مسئولان، شوراها و دهیاران و دفاتر پیشخوان خواست تا با همفکری و تدبیر و یک برنامه خوب در راستای اجرای این طرح مشارکت داشته تا با ارائه آمار دقیق و صحیح بتوانیم در راستای برنامه‎ریزی کلان کشور سهیم باشیم.

پیام افزود: با توجه به اینکه یکی از برنامه‎های این طرح شناسایی افراد با درآمد بالا است، از دست‌اندرکاران خواست در صورت شناخت افراد که از تمکن خوب مالی برخوردار هستند زمینه را برای انصراف فراهم تا با این کار زمینه حمایت از افراد نیازمند جامعه که از اهداف این طرح است فراهم شود.

انتهای پیام/61004/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول