اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارش گزارش می‌دهد

از «فروش فرم‌های یارانه» تا «قطعی سامانه»

قطعی چندساعته سایت refahi.ir برای مردم دردسرساز و باعث سرگردانی و نارضایتی مردم شده است.

از «فروش فرم‌های یارانه» تا «قطعی سامانه»

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، از نخستین دقایق امروز، سایت ثبت‌نام یارانه‌ها به آدرس www.refahi.ir بر روی متقاضیان دریافت یارانه نقدی که عدد سمت راست شماره ملی‌ آنها صفر است، آغاز شد که البته در این جریان برخی مشکلات مانند قطع چندساعته سایت برای مردم دردسرساز شده بود.

از آن جا که فرصت داده شده برای این دسته از سرپرستان خانوار علاقه‌مند به دریافت یارانه، تا ساعت 24 امشب است به طور حتم ادامه روند قطع و وصل سایت، موجب سرگردانی و نارضایتی آنها می‌شود.

این موضوع، البته برای سرپرستان خانواری که به اینترنت دسترسی ندارند و برای ثبت‌نام خود مجبور به مراجعه به دفاتر پلیس + 10، اداره پست، کافی‌نت و پست بانک هستند، مشکل‌ساز شده است.

حضور چندساعته متقاضیان در کافی‌نت‌ها و اداره پست برای ثبت‌نام و عدم موفقیت در این زمینه، نه تنها وقت مردم را گرفته بلکه باعث نارضایتی آنها نیز شده است.

هرچند برای کسانی که در طول 9 روز ثبت‌نام ابتدایی به هر دلیلی موفق به ثبت‌نام نشوند، سایت در روزهای 30 و 31 فروردین ماه به عنوان روزهای پایانی نام‌نویسی باز خواهد بود، اما به نظر می‌رسد باید مشکل سایت از همان اول حل شود تا مردم سر موعد نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند تا دیگر نیازی به هجوم آنها در روزهای مذکور برای ثبت نام نباشد.

از روز اول ثبت‌نام برای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها، کافی‌نت‌ها و مراکز تعیین شده برای ثبت‌نام بسیار شلوغ است، از سوی دیگر شاهد فروش فرم‌های ثبت‌نام یارانه‌ در میدان امام (ره) هستیم، به طوری که چندین نفر با فروش این برگه‌ها، درآمدی را برای خود ایجاد کرده‌اند.

انتهای پیام/89002/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول