اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس فتای استان بوشهر:

شهروندان مراقب سایت‌های جعلی ثبت‌نام دریافت یارانه باشند

رئیس پلیس فتای استان بوشهر گفت: شهروندان در زمان ثبت‌نام برای دریافت یارانه نقدی مراقب کلاهبرداران و سایت‌های جعلی ثبت‌نام یارانه باشند.

شهروندان مراقب سایت‌های جعلی ثبت‌نام دریافت یارانه باشند

داریوش پورسعید امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر در خصوص ثبت‎‎نام اینترنتی مرحله دوم هدفمندی یارانه‎ها اظهار داشت: با توجه به ثبت‎نام اینترنتی مرحله دوم دریافت یارانه‎ها ممکن است کلاهبرداران با راه‎اندازی سایت‎های جعلی، اطلاعات حساس و مهم بانکی مردم را به سرقت ببرند که شهروندان بوشهری باید مراقب و هوشیارانه عمل کنند.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی دولت ثبت‌نام از سرپرستان متقاضی دریافت یارانه نقدی از تاریخ 20 فروردین ماه امسال و به طور همزمان در سراسر کشور و تنها از طریق سایت اینترنتی www.refahi.ir انجام خواهد شد و شهروندان به هیچ عنوان از طریق سایت‌های غیر ثبت‌نام نکنند.

رئیس پلیس فتای استان بوشهر تصریح کرد: هم استانی‌های عزیز از کپی کردن و رفتن به لینک‌هایی که در سایت‌های مختلف ارائه شده خودداری کرده و آدرس سایت مورد نظر را حدالامکان خودشان وارد کنند.

پورسعید بهترین و مطمئن‌ترین منبع اطلاع‌رسانی را رسانه‌های رسمی کشور دانست و خاطرنشان کرد: شهروندان طبق اطلاع‌رسانی و راهنمایی‌های منعکس شده از طریق رسانه‌های رسمی کشور عمل کنند.

وی از شهروندان خواست در صورت امکان خودشان مراحل ثبت‌نام را کامل کنند و در غیر این صورت برای ثبت‌نام به مکان‌های مجاز و دارای مجوز مراجعه و از دادن رمز عابر بانک خود به کاربران کافی‌نت‌ها خودداری کنند.

رئیس پلیس فتای استان بوشهر در پایان تأکید کرد: شهروندان در صورت مواجهه با موارد مشکوک و بروز هرگونه مشکلی آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس اینترنتی Cyberpolice.ir بخش ثبت گزارشات مردمی گزارش کنند.

انتهای پیام/66006/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول