اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پژوهش دبیرخانه کانون‌های مساجد قم عنوان کرد

نیروی انسانی فعال عامل اصلی توسعه و پیشرفت کانون‌های مساجد

معاون آموزش و پژوهش دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قم گفت: آن چیزی که کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را توسعه می‌دهد نیروی انسانی فعال و با تجربه است.

نیروی انسانی فعال عامل اصلی توسعه و پیشرفت کانون‌های مساجد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی دبیرخانه کانون‌های مساجد قم، علیرضا استادیان در همایش «آفاق اندیشه» (طرح توانمندسازی کادر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم) که در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، گفت: آن چیزی که کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را می‌سازد و توسعه می‌دهد سخت‌افزار آن نیست بلکه نیروی انسانی فعال و با تجربه آن است.

وی ادامه داد: طرح توانمندسازی کادر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم چند سالی بود که به صورت غیرحضوری در قالب کتاب و نرم‌افزار انجام می‌شد اما با تاثیرگذاری مناسب و استقبال خوب مسئولان دوره حضوری آن در چهار قالب کلاس‌های عمومی، کلاس‌های تخصصی، کارگاه و همایش برگزار می‌شود.

معاون آموزش و پژوهش دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قم با اشاره به اینکه مباحث این دوره از کلاس‌ها به صورت تخصصی ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: در این دوره علاوه بر اینکه از بهترین اساتید کشور برای آموزش بهره گرفته‌ایم، افراد بر اساس سطح تحصیلات تفکیک می‌شوند.

وی عنوان کرد: تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری پیرامون تقویت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و رسیدن به مسجد طراز اسلامی، توانمندسازی مدیران و کادر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، لزوم کار تشکیلاتی، ایجاد تفکر راهبردی، تقویت بنیه علمی مدیران، شناسایی افراد نخبه و توانمند و استانداردسازی فرآیندهای خدمات آموزشی فرهنگی از مهمترین اهداف برگزاری این دوره‌ها هستند.

استادیان با اشاره به اینکه در مجموع چهار همایش، 21 کلاس عمومی، 39 کلاس تخصصی و 39 کارگاه با حضور 70 استاد تشکیل می‌شود، تصریح کرد: نخستین هفته این برنامه‌ها در روزهای 21 و 22 فروردین‌ماه در مجتمع یاوران مهدی برگزار خواهد شد.

معاون آموزش و پژوهش دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قم یادآور شد: برنامه‌های ویژه روز پنجشنبه از ساعت 16 آغاز شده و تا 19:30 ادامه دارد و برنامه روز جمعه نیز از 9 صبح آغاز شده و تا 12:30 ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در روز پنجشنبه هشت کلاس عمومی و همایش و در روز جمعه 12 کلاس تخصصی و کارگاه برگزار خواهد شد.

استادیان اظهار کرد: برای شرکت کنندگانی که کمتر از سه جلسه غیبت داشته باشند گواهی‌نامه‌های معتبر صادر می‌شود و با کانون‌هایی که موفق به کسب این گواهی‌نامه‌ها شوند تعاملات ویژه‌ای خواهیم داشت.

وی در پایان یادآور شد: یک مسابقه جنبی هم با عنوان دفتر آفاق در طول دوره در نظر گرفته شده که به نفرات برتر جوایزی همچون 2 کمک هزینه سفر حج عمره اهدا می‌شود.

انتهای پیام/2258/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول