اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت صعود تیم فوتبال نفت به لیگ برتر صورت گرفت

پیام تبریک مدیرعامل شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به مناسبت صعود مقتدرانه تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر با صدور پیامی این موفقیت را به شهروندان و جامعه ورزشی استان خوزستان تبریک گفت.

پیام تبریک مدیرعامل شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان

به گزارش خبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به مناسبت صعود مقتدرانه تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر با صدور پیامی این موفقیت را به شهروندان و جامعه ورزشی استان خوزستان تبریک گفت.

ابراهیم پیرامون در این پیام ضمن تقدیر از زحمات کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند «ورزشکاران قهرمان همانند قله‌ای هستند که زمینه‌ساز حرکت آحاد مردم، به‌ویژه استعدادهای جوان، به سمت قله‌ها می‌باشند» و شما ورزشکاران عضو تیم نفت که روحیه‌ پهلوانی‌تان را از مکتب مولا علی (ع) فرا گرفته‌اید توانستید در یک فصل پرفراز و نشیب و با گذشتن از موانع متعدد با انجام بازی‌های جوانمردانه به نتیجه‌ای دست یابید که آرزوی دیرینه فوتبال دوستان این خطه قهرمان‌پرور است.

وی در ادامه این پیام آورده است: بی‌شک حضور در بالاترین سطح ورزش فوتبال و قرار گرفتن در کنار تیم‌های بزرگ، شایسته و برازنده این مردم فهیم و ورزش دوست است که پس از سال‌ها طلب کردن اینک توسط شما ورزشکاران جوان و برومند این خطه محقق گردید.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در پایان این پیام آورده است: اینجانب به سهم خود و به نیابت از هیئت مدیره و کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان کسب این موفقیت ارزشمند و صعود تاریخی و ماندگار به لیگ برتر را به جامعه ورزشی استان خوزستان، شهروندان مسجدسلیمانی خصوصاً هواداران پرشور تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تبریک و تهنیت عرض کرده و از همه مسئولان، دست اندرکاران و کسانی که برای این تیم زحمت کشیده‌اند تقدیر کرده و موفقیت روزافزون این مجموعه را در همه میادین ورزشی از خداوند منان خواهان و خواستارم.

انتهای پیام/72001/ع/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول