اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فعالان دامپزشکی صورت می‌گیرد

برگزاری نمایشگاه سلامت با محوریت دامپزشکی خراسان رضوی در مشهد

نمایشگاه سلامت با محوریت دامپزشکی استان خراسان رضوی در مشهد در آستانه فرا رسیدن هفته سلامت با حضور فعالان این عرصه برگزار خواهد شد.

برگزاری نمایشگاه سلامت با محوریت دامپزشکی خراسان رضوی در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل دامپزشکی خراسان رضوی، محوریت این نمایشگاه با دامپزشکی بوده و واحدهای حاضر در نمایشگاه مذکور، عمدتاً واحدهای فعال در تولید و عرضه فرآورده‌های دامی سالم و ارگانیک و نیز فرهنگسرای سلامت شهرداری مشهد خواهند بود.

مسئول اجرایی نمایشگاه مذکور گفت: امسال برنامه‌های در نظر گرفته شده برای هفته سلامت از اول تا هفتم اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد اما با توجه به استقبال مردمی از این نمایشگاه در سنوات گذشته، این نمایشگاه فعالیت خود را از روز شنبه 23 فروردین‌ماه در مشهد آغاز می‌کند.

جعفر عطارباشی گفت: افتتاح این نمایشگاه با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در ساعت 17 روز 23 فروردین ماه برگزار خواهد شد و تا 7 اردیبهشت‌ماه همه روزه در ساعات 17 الی 21 در محل پارک کوهسنگی پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

انتهای پیام/2202/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول