اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره حمل و نقل شهرداری خبر داد

تصویب ایجاد مرکز کنترل ترافیک در شهر بوشهر

رئیس اداره حمل و نقل و ترافیک شهرداری بوشهر گفت: طرح نصب مرکز کنترل ترافیک شهر بوشهر تصویب شده و با رسیدن اعتبار لازم اجرا خواهد شد.

تصویب ایجاد مرکز کنترل ترافیک در شهر بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، اکبر توسلی صبح امروز در جلسه شورای شهر بوشهر اظهار داشت: در شب اول و دو عید به ترتیب 15هزار و 19هزار 400 خودر به شهر بوشهر وارد شدند.

رئیس اداره حمل و نقل و ترافیک شهرداری بوشهر ادامه داد: تمایلی به نصب سرعت گیر در خیابان‌های شهر نداریم ولی وقتی سرعت 50 کیلومتر برای خودروها در سطح شهر تعریف شده و خودروهای خارجی با سرعت 200 کیلومتر تردد می‌کنند مجبور به نصب سرعت‌گیر در بعضی مسیرها هستیم.

وی تصریح کرد: کار مطالعات گذر میدانهای غدیر، آزادی و مطهری نیز در مراحلی پایانی خود به سر می‌برد و در صورت مطلوب بودن نتایج اقدامات لازم در این راستا صورت خواهد گرفت.

توسلی با اشاره به اصلاح هندسی تقاطع خیابان شهید بهشتی و امام رضا (ع) اظهار داشت: جابجای شبکه برق در اطراف این تقاطع از مشکل اصلی در اجرای اصلاح هندسی این تقاطع به شمار می‌رود. با توجه به انتقال فرودگاه در سالهای آینده باید آینده نگری لازم نیز در زمینه اجرای این طرح صورت بگیرد.

رئیس اداره حمل و نقل و ترافیک شهرداری بوشهر یادآور شد: در نشست شورای ترافیک استان نصب سیستم کنترل در شهر بوشهر تصویب شده و با تامین بودجه این طرح مهم اجرا خواهد شد.

وی یادآور شد: طرح ایجاد مرکز کنترل فقط در شهرهای بالای 500 هزار نفر جمعیت اجرا می‌شود ولی با وجود جمعیت 200 هزار نفری بوشهر موفق به تصویب این طرح شده‌ایم.

توسلی تصریح کرد: از جمله مزیت‌های ایجاد طرح کنترل درسطح شهر می‌توان به نصب تعداد زیادی دوربین در سطح شهر اشاره کرد که این امر می‌تواند به مدیریت شهری کمک شایانی را داشته باشد.

وی بیان داشت: از سایر مزیت‌های نصب مرکز کنترل در سطح شهر می‌توان کارا بودن این طرح در زمان بحران اشاره کرد که می‌تواند اداراتی نظیر آب، برق، گاز و همچنین مراکز کنترل ترافیک خدمات فراوانی ارائه دهد.

انتهای پیام/66006/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول