اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی

فیلم‌های جشنواره 100 و حسنات در زنجان اکران می‌شود

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان زنجان گفت: فیلم‌های منتخب جشنواره‌های فیلم کوتاه 100 و حسنات به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی در سالن سهروردی دانشگاه زنجان به نمایش گذاشته می‌شود.

فیلم‌های جشنواره 100 و حسنات در زنجان اکران می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان زنجان، میثم سیفی با بیان اینکه این برنامه روز چهارشنبه (20 فروردین) سال‌جاری در سالن سهروردی دانشگاه زنجان برگزار می‌شود، اظهار داشت: این برنامه با هدف انتقال مفاهیم و پیام‌های اخلاقی در آثار هنری و همچنین آشنایی دانشجویان با آثار ارزشمند فیلمسازان کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تشویق دانشجویان علاقمند به تولید فیلم‌های ارزشی و اخلاقی مهم‌ترین هدف اکران این فیلم ‌هاست، ابراز کرد: با توجه به اینکه فیلم‌های کوتاه به لحاظ مخاطب، جزء فیلم‌های خاص محسوب می‌شوند، لذا اکران این فیلم‌ها در دانشگاه‌ها باعث ارتقای سطح آگاهی در بین قشر دانشجو می‌شود.

شایان ذکر است، نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم 100 برای نخستین بار و همچنین چهارمین جشنواره فیلم کوتاه حسنات اصفهان برای دومین بار در سال گذشته در حوزه هنری استان زنجان برگزار شد.

انتهای پیام/2308/ن/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول