اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان زنجان:

7 ورزشکار زنجان به اردوی تیم‌های ملی واترپلو دعوت شده‌اند

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان زنجان از دعوت هفت ورزشکار زنجانی به اردوی تیم‌های ملی خبر داد و گفت: چهار بازیکن به اردوی تیم ملی بزرگسالان و سه بازیکن به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شده‌اند.

7 ورزشکار زنجان به اردوی تیم‌های ملی واترپلو دعوت شده‌اند

اکبر عرب‌دوست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای حضور تیم شهید شهبازی زنجان در مسابقات باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: محل برگزاری این مسابقات هنوز مشخص نیست.

وی از پیشنهاد میزبانی ایران برای مسابقات جام باشگاه‌های واترپلوی آسیا خبر داد و اضافه کرد: عربستان و مالزی هم پیشنهاد میزبانی این مسابقات را ارائه کرده‌اند.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان زنجان زمان احتمالی برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های واترپلوی آسیا را خرداد ماه اعلام کرد و ابراز داشت: تیم نفت امیدیه هم به همراه شهید شهبازی در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا شرکت می‌کند.

این مسئول از دعوت هفت ورزشکار زنجانی به اردوی تیم‌های ملی خبر داد و تصریح کرد: چهار بازیکن به اردوی تیم ملی بزرگسالان و سه بازیکن به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شده‌اند.

عرب‌دوست، حامد کرمی، حمیدرضا مقدم و علیرضا فرهادی را سه ورزشکار دعوت شده به اردوی تیم ملی جوانان اعلام کرد و گفت: این ورزشکاران خود را برای حضور در مسابقات جهانی استانبول آماده می‌کنند.

وی زمان برگزاری مسابقات واترپلوی جوانان جهان را در  استانبول دهه نخست مرداد ماه پیش رو اعلام کرد.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان زنجان با یادآوری دعوت از چهار ورزشکار زنجانی به اردوی تیم ملی بزرگسالان واترپلو ادامه داد: این ورزشکاران برای حضور در مسابقات بازی‌های آسیایی اینچون کره به این اردو دعوت شده‌اند.

این مسئول میلاد محمدی، محمدحسین محمدی، سهیل خادم پیر و علیرضا مقدم را چهار ورزشکار زنجانی حاضر در اردوی تیم ملی بزرگسالان اعلام کرد.

عرب‌دوست زمان برگزاری مسابقات بازی‌های آسیایی اینچون کره را شهریور ماه عنوان کرد.

وی با بیان اینکه هیئت بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده اقدام به اجرای برنامه‌های روتین خود می‌کند، بیان داشت: هیئت شنا، شیرجه و واترپلو برگزاری دوره‌های آموزشی برای مربیان و داوران را هم در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام/73004/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول