اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان سلطانیه خبر داد

اجرای 123 طرح اشتغالزایی در شهرستان سلطانیه

مدیر کمیته امداد شهرستان سلطانیه از اجرای 123 طرح اشتغالزایی در این شهرستان خبر داد.

اجرای 123 طرح اشتغالزایی در شهرستان سلطانیه

محسن احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد شهرستان سلطانیه در راستای تحقق اهداف این نهاد در بحث توانمندسازی جامعه هدف اقدامات مختلفی را طی سنوات گذشته انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از محوری‌ترین فعالیت‌های صورت گرفته توسط این نهاد ایجاد اشتغال برای مددجویان واجد شرایط بوده است، اضافه کرد: فقط در طول سال گذشته 123 طرح اشتغال در این شهرستان اجرا شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان سلطانیه خاطرنشان کرد: طرح‌های اشتغال این شهرستان در بخش مشاغل خانگی، صنایع‌دستی، قالی‌بافی، دامداری و... اجرایی شده است.

این مسئول با بیان اینکه طرح‌های اعلام شده با پرداخت وام اجرا شده است، اضافه کرد: وام‌های پرداختی به مددجویان سلطانیه‌ای در قالب کسب و کار خرد بوده است.

احمدی افزود: برای پرداخت وام‌های مذکور به مددجویان 7 میلیارد و 550 میلیون ریال توسط کمیته امداد سلطانیه هزینه شده است.

وی در ادامه با اشاره به پایداری طرح‌های اجرا شده توسط کمیته امداد بیان کرد: یکی از علل مهم در پایداری این طرح‌ها برگزاری دوره‌های آموزشی فنی‌وحرفه‌ای ویژه مجریان طرح‌ها است.

مدیر کمیته امداد شهرستان سلطانیه تصریح کرد: با توجه به نقش کلیدی آموزش‌های فنی‌و حرفه‌ای در موفقیت فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، کمیته امداد در نظر دارد با ارائه این آموزش‌ها توانمندسازی مددجویان را میسر کند.

این مسئول با بیان اینکه در این دوره‌ها از ظرفیت‌های موجود به میزان کافی استفاده شده است، یادآور شد: این دوره‌ها به منظور بهره‌گیری از ظرفیت و امکانات آموزشگاه‌های دولتی و خصوصی و برای استفاده مددجویان برگزار می‌شود.

احمدی با بیان اینکه دوره‌های مذکور با همکاری فنی‌و‌حرفه‌ای برگزار می‌شود، تصریح کرد: این دوره‌ها در زمینه‌های مختلفی چون کشاورزی، مشاغل خانگی، طرح‌های تولیدی و ... در سطح شهرستان برگزار شده است.

انتهای پیام/73005/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول