اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی اردبیل عنوان کرد

مصرف کالای داخلی کمک به جبهه اقتصاد مقاومتی

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: مصرف کالای داخلی و ملی در حقیقت کمک جدی به جبهه اقتصاد مقاومتی و تحقق این مطالبه حقیقی است.

مصرف کالای داخلی کمک به جبهه اقتصاد مقاومتی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هاشم مظفری عصر امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در اردبیل اظهار داشت: ما زمانی می‌توانیم توانمندی‌های تولید داخلی را ارتقا بخشیم که مصرف کالاهای داخلی مدبرانه و با هوشمندی انجام شده و از مصرف کالاهای خارجی به جد جلوگیری شود.

وی تصریح کرد:‌ اگر مصرف کالاهای داخلی مورد توجه و اهتمام مردم قرار گیرد تولیدکننده داخلی راغب می‌شود تا با کیفیت بالا کالا تولید کرده و روانه بازار مصرف کند و گر نه هیچ رغبتی برای تولیدکننده داخلی باقی نمی‌ماند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: بسیاری از کالاها و اجناس تولید شده در داخل کشور قابل رقابت با جنس خارجی است که عده‌ای با آب و تاب آن را تبلیغ می‌کنند در حالی که می‌توان با تکمیل چرخه و فرآیند تولید ملی در این زمینه موفق و شایسته عمل کرد.

مظفری مصرف کالای داخلی را به صلاح ایجاد فرصت‌های اشتغال و توانمندسازی اقتصاد اعلام کرد و ادامه داد: ما در استان اردبیل بیش از 60 واحد تولید پوشاک، نساجی و همچنین تولید محصولات متنوع خانگی داریم که اگر هم استانی‌ها بتوانند از تولیدات آن استفاده کنند آنها در ارائه خدمات بهتر و بازاریابی مناسب می‌توانند موفق عمل کنند.

وی با بیان اینکه بزرگترین نساجی خاورمیانه با 200 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در این استان است، اضافه کرد: این کارخانه با 570 کارگر مشغول فعالیت است و ظرفیت اشتغالزایی چهار هزار نفر پرسنل جدید را دارد به شرط آن که مصرف داخلی مورد اهتمام قرار گرفته و با توجه جدی در این زمینه اقدامات لازم انجام شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول با بیان اینکه در تقویت جبهه تولید داخلی که در حقیقت حمایت از کار، سرمایه و اشتغال ایرانی است همه باید همدل و همصدا با توانی مضاعف در عرصه حاضر شویم، بیان کرد: امیدواریم یک ظرفیت خوبی را در حوزه اقتصاد داخلی و شکوفایی و بالندگی آن شاهد و ناظر باشیم.

انتهای پیام/62001/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول