اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با موافقت دانشگاه علوم پزشکی قزوین صورت می‌گیرد

راه‌اندازی رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی در دانشگاه آزاد بویین زهرا

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بویین زهرا از راه‌اندازی رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی بویین زهرا خبر داد.

راه‌اندازی رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی در دانشگاه آزاد بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا محمد شعبان‌نژاد عصر امروز در دیدار هیئت رئیسه واحد بویین زهرا با نماینده تام الاختیار ریاست دانشگاه‌های آزاد اسلامی با اشاره به نام‌گذاری سال جدید اظهار داشت: توجه به اقتصاد و فرهنگ در سال جاری یک ضرورت است و تمام مسئولان در بخش‌های مختلف باید برای تحقق و لبیک به سخنان مقام معظم رهبری لحظه‌ای از کوشش و تلاش فروگذار نکنند.

رئیس دانشگاه‌ آزاد‌ اسلامی واحد بویین زهرا با تشریح اقدامات صورت گرفته در دانشگاه آزاد بویین زهرا ادامه داد: این واحد دانشگاهی شکوفایی و توسعه علمی خویش را در سال 93 با جدیت دنبال می‌کند.

وی به ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد بویین زهرا از جمله نزدیکی به بیمارستان امیرالمومنین (ع) اشاره و تصریح کرد: بنابر اعلام موافقت دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین در همکاری با این واحد دانشگاهی اخذ مجوزهای لازم برای راه‌اندازی رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی در این واحد صورت گرفته است.

این مسئول با تأکید بر اینکه با توجه به شعار سال که توسط مقام معظم رهبری اعلام شده است، این واحد دانشگاهی تمامی تلاش خود را در زمینه شکوفایی اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی به ثمر می‌رساند، بیان کرد: کارهای انجام شده در زمینه فرهنگ‌سازی و کار جهادی در این واحد دانشگاهی تاکنون ارزشمند بوده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بویین زهرا بیان کرد: دانشگاهیان بویین زهرا در سال جدید با عزمی محکم‌تر در میدان علم و عمل پیشتاز بوده و در این وادی تلاش می‌کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه جایگاه دانشگاه و دانشجو در جامعه باید حفظ شده و ترقی یابد، بیان کرد: دانشجویان قشری مهم و تأثیرگذار در جامعه هستند که آینده کشور به آنها وابسته است و به این منظور حمایت‌ها باید از این قشر افزایش یابد.

شعبان نژاد ادامه داد: گام‌هایی که تا به امروز در مسیر رشد فرهنگی دانشگاه آزاد برداشته شده است تأثیرگذار و درخور تحسین بوده است که از این رو نیاز است تا زمینه برای ارتقای فعالیت‌ها در بین دانشجویان و اساتید فراهم شود.

انتهای پیام/77005/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول