اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش میاندرود خبر داد

اجرای طرح مطالعاتی نوروزی در آموزش و پرورش میاندرود

رئیس آموزش و پرورش میاندرود از اجرای طرح مطالعات نوروزی در میاندرود خبر داد.

اجرای طرح مطالعاتی نوروزی در آموزش و پرورش میاندرود

زین‌العابدین نوکنده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان  میاندرود با تاکید بر ضرورت توجه به مطالعه و محیط مطالعه در موفقیت دانش‌آموزان و رسیدن به آینده موفق تحصیلی از اجرای طرح مطالعاتی نوروزی در میاندرود خبر داد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان میاندرود خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ذهن جریان سیالی دارد و به‌طور ناخودآگاه به سمت فعالیت‌هایی کشیده می‌شود که در اتاق و محیط سکونت او صورت می‌گیرد، بنابراین اختلال تمرکز ذهنی به‌دور از اتفاق نیست.

نوکنده اظهار داشت: طرح مطالعاتی نوروزی در تعطیلات نوروزی سال جاری برای تعداد 30 دانش‌آموز دختر و 30 دانش‌آموز پسر در مجموع 60 دانش‌آموز در دو پایگاه دبیرستان پسرانه کمیل و دخترانه فاطمه الزهرا(ع) شهرستان میاندرود انجام شد.

این مسئول نتایج طرح فوق را مثبت دانست و افزود: در کوتاه مدت و بلند مدت می‌توان اثرات مفید آن را در دانش‌آموزانی که شرکت کرده‌اند احساس کرد.

وی تاکید کرد: توجه به مطالعه و محیط مطالعه در موفقیت دانش‌آموزان در امتحانات و رسیدن به آینده موفق تحصیلی بسیار مهم است.

رئیس آموزش و پرورش میاندرود افزود: با توجه به اینکه در ایام عید معمولاً فرصت و محیط مناسبی برای مطالعه و تمرکز شایسته در این زمینه وجود ندارد و مطالعه مفید و تاثیرگذاری رخ نمی‌دهد اجرای این طرح تاثیر به‌سزایی دارد.

وی به نقش خانواده‌ها در تشویق دانش‌آموزان برای استقبال بیشتر از این طرح در سال آینده تأکید کرد و گفت: به منظور قدردانی از تلاش‌های همکاران، معلمان و مدیران مدارس و تمام اعضای طرح تعطیلات نوروز با اهدای لوح سپاس از آنها تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/86021/ط20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول