اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس

مراسم بزرگداشت شهید آوینی در شاهرود برگزار می‌شود

مراسم بزرگداشت شهید آوینی با حضور رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در شاهرود برگزار می‌شود.

مراسم بزرگداشت شهید آوینی در شاهرود برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود امروز اظهار داشت: روز چهارشنبه، بیستم فروردین ماه امسال، مراسم بزرگداشت سید شهیدان اهل قلم، شهید آوینی با حضور کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

عباس اعتماد ادامه داد: در این برنامه که به همت بسیج هنرمندان، حوزه هنری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود و با حضور هنرمندان بسیجی این شهرستان برگزار می‌شود، طی چند ریزبرنامه، یاد و خاطره هنرمند متعهد و بسیجی، مرتضی آوینی گرامی داشته خواهد ‌شد.

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود گفت: سعی داریم در این مراسم، تفکر انقلاب اسلامی از دیدگاه آن شهید مورد بررسی قرار گیرد.

اعتماد افزود: منطق نامگذاری سالروز شهادت شهید آوینی با عنوان روز هنر انقلاب اسلامی بر این موضوع تاکید دارد که این روز تشریفاتی نیست، بلکه نقشه راه، محرک و جریان‌ساز است.

وی با تکرار سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی به این مضمون که فرهنگ بخش مظلوم در کشور ماست، بر تاکید ایشان در نامگذاری امسال با نام «اقتصاد و فرهنگ، عزم ملی و مدیریت جهادی» اشاره کرد.

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود تصریح کرد: شهید آوینی هم می‌خواست راه را نشان دهد و به هنرمندان بگوید که باید یک بازگشت به فرهنگ و تاریخ خودتان داشته باشید.

اعتماد ادامه داد: بسیج شگفتی‌آفرین و مکتبی سرشار از زیبایی و هنر است و هنرمندان بسیجی به خوبی هنر خود را با بسیج پیوند زده‌اند.

وی تصریح کرد: عزاداری حضرت فاطمه (س)، پخش انیمیشن، شعرخوانی و... از دیگر برنامه‌های این همایش است.

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود افزود: در حاشیه این مراسم، نمایشگاه فرهنگی و هنری «بانوی بی‌نشان» نیز افتتاح خواهد شد.

اعتماد ادامه داد: این مراسم روز چهارشنبه از ساعت 17 در حرم شهدای گمنام شاهرود برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2249/ت/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول