اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش بروجرد:

ترور شهدای هسته‌ای نشان از اوج افتخار و عزت ایران اسلامی است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بروجرد گفت: ترور شهدای هسته‌ای توسط مزدوران و گروهک‌های تروریستی نشان از اوج افتخار و عزت ایران اسلامی است.

ترور شهدای هسته‌ای نشان از اوج افتخار و عزت ایران اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، فرج‌الله شاهوردی‌زاده عصر امروز در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هسته‌ای در دبیرستان دخترانه انصار این شهرستان، رشادت و ایثارگری شهدای هسته‌ای را گرامی داشت و شهدا را سنگربانان واقعی و صادرکننده پیام انقلاب به جهان دانست و گفت: شهدای هسته‌ای ستارگان درخشان آسمان ایران اسلامی هستند.

وی افزود: رژیم بعث عراق به عنوان آغاز کننده جنگ تحمیلی علیه کشور ایران، علی‌رغم استفاده از حمایت مالی و تسلیحاتی ابرقدرت‌های جهان، در برابر عزم استوار و اراده غیورمردان و رزمندگان جبهه‌های حق علیه باطل تسلیم شده و موفق به اجرای نقشه‌های شوم خود نشد.

شاهوردی‌زاده بیان کرد: ترور شهدای هسته‌ای توسط مزدوران و گروهک‌های تروریستی نشان از اوج افتخار و عزت ایران اسلامی در سازندگی و اتکای به استعدادهای جوان خود دارد.

وی از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای به عنوان حق مسلم ملت ایران یاد کرد و ادامه داد: دشمنان بدانند تهدیدها و گزینه‌های روی میز آنان موجب نمی‌شود که دولت و ملت ایران ذره‌ای از حقوق هسته‌ای خود عقب‌نشینی کنند.

وی اضافه کرد: ایران برخلاف دولت‌های استعمارگر جهان که انرژی هسته‌ای را دست‌مایه‌ای برای چپاول به دیگر کشورها قرار داده‌اند، به دنبال به کارگیری از این انرژی در عرصه‌های مختلف پزشکی، علمی، کشاورزی و ... است.

شاهوردی‌زاده هدف از تجلیل و برگزاری یادواره شهدا را ترویج فرهنگ الهی، اصیل و انسانی شهدا به نسل‌های آینده دانست تا جوانان بدانند افتخارات امروز کشور مرهون تلاش و فداکاری‌های غیور مردان و زنانی است که از همه هستی خویش در راه خدا گذشتند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بروجرد با تاکید بر بصیرت، آگاهی، امید به آینده و تلاش هر چه بیشتر برای دستیابی به اهداف مقدس اسلامی، مدارس را بهترین جایگاه رشد و رسیدن به این اهداف عنوان کرد.

شاهوردی‌زاده ادامه داد: دشمنان بدانند ملت و دولت ایران با اتکای به خداوند و استفاده از منابع و استعدادهای خود در راه پیشرفت، توسعه فرهنگی و اقتصادی و  تلاش در راستای شکوفایی هرچه بیشتر استعدادهای جوان خود، دشمن را در سنگرهای مختلف ناامید می‌گذارد، تا فکر نقشه‌های شوم را برای ضربه زدن به نظام و دین اسلام از سر به در کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بروجرد در پایان اظهار داشت: ایران اسلامی با یاری خداوند و در سایه عمل به منویات مقام معظم رهبری و امام عصر (عج) و سیاست‌های ابلاغی دولت موانع پیشرفت و ترقی را پشت سر گذاشته و اهداف عالی این نظام مقدس محقق می‌شود.

انتهای پیام/2304/ط30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول