اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر صنایع کشاورزی استان سمنان خبر داد

صدور 64 فقره جواز تاسیس صنایع کشاورزی در سمنان

مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از صدور 64 فقره جواز تاسیس صنایع مرتبط با بخش کشاورزی در این استان خبر داد.

صدور 64  فقره جواز تاسیس صنایع کشاورزی در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، رحمت‏الله کاشی امروز گفت: در این واحدهای تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی، بیش از یک هزار و 53 میلیارد ریال سرمایه‏گذاری ثابت می‏شود.

وی تصریح کرد: این واحدها برای بهره‏برداری و راه‏اندازی خط تولید به بیش از 802 میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش نیز نیاز خواهند داشت.

مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان افزود: این واحدهای فرآوری سالانه بیش از 470 هزار تن انواع فرآورده‏های مرتبط با بخش را تولید خواهند کرد و به بیش از 369 هزار تن مواد خام نیز نیاز دارند.

کاشی بیان کرد: با بهره‏برداری و شروع به کار این واحدهای صنایع کشاورزی، یک هزار و 221 نفر در سطح استان مشغول به کار خواهند شد.

مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان یادآوری کرد: این جوازهای تاسیس در بخش‏های زراعی، باغی و دام و طیور برای همه شهرستان‏ها صادر شده که شهرستان‏های شاهرود با 18، سمنان با 13 و دامغان با 12 فقره جواز تاسیس بیشترین مجوزهای تاسیس صنایع کشاورزی سال گذشته را به خود اختصاص داده‏اند.

انتهای پیام/2249/ت/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول