اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید مازندران:

تحقق منویات رهبر معظم انقلاب نیازمند تلاش ایثارگرانه است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: برای تحقق منویات رهبر انقلاب در جامعه باید مانند ایثارگران عمل کنیم.

تحقق منویات رهبر معظم انقلاب نیازمند تلاش ایثارگرانه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عباسعلی رضایی بعد از ظهر امروز در دیدار تعدادی از جانبازان با مسئولان سازمان عمران شهرداری ساری در محل این سازمان اظهار داشت: باید یاد شهدا را گرامی بداریم و در کنار شهدا باید از ایثارگران و جانبازان قدردانی کنیم.

وی تصریح کرد: برای تحقق اهداف شهدا که همان آبادانی ایران اسلامی است باید همه مسئولان دست به دست هم دهند تا در کشور به توفیقاتی دست پیدا کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران بیان داشت: از شهید و جانباز صحبت کردن بسیار راحت است ولی عمل کردن به گفتار و رفتار شهدا سخت است و برای موفقیت باید از خود شهدا کمک گرفت.

وی با اشاره به دغدغه رهبر انقلاب اسلامی برای توسعه اقتصادی در کشور گفت: فرهنگ و اقتصاد از مسائل مهم و اساسی و مورد توجه رهبری در جامعه است که همه باید دست به دست هم بدهیم تا شعار رهبر انقلاب اسلامی در جامعه نهادینه شود.

رضایی خواستار توجه به فرهنگ ایثارگری در جامعه شد و تصریح کرد: برای تحقق منویات رهبر انقلاب باید مانند ایثارگران عمل کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: در مسائل اجرایی باید بیشتر در حوزه عمل وارد شویم.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری ساری نیز در این دیدار گفت: برای توسعه کشور و استان باید همه گوش به فرمان رهبر انقلاب اسلامی ایران باشیم.

سیدکمال آقامیری اظهار داشت: با گوش دادن و اجرایی کردن فرامین رهبر همه مشکلات کشور حل و فصل می‌شود.

وی خواستار همکاری بیشتر مدیران با جانبازان و ایثارگران شد و افزود: برخی از مدیران با جانبازان و ایثارگران ارتباطی ندارند.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری ساری گفت: در برخی از ارگان‌ها که اگر مسئول ایثارگری به‌کارگیری شود مورد آماج بمباران سیاسی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/86004/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول