اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

مدیریت آب شرب روستاهای کیلان بر عهده آبفای شهری قرار گرفت

فرماندار شهرستان دماوند از تفویض مدیریت آب شرب روستاهای اطراف شهر کیلان از آبفای روستایی به آب و فاضلاب شهری شهرستان دماوند خبر داد.

مدیریت آب شرب روستاهای کیلان بر عهده آبفای شهری قرار گرفت

ناصر محمودی‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران، در خصوص مشکلات آب شهر کیلان اظهار کرد: پیگیری‌های خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

وی افزود: مشکلاتی در روستاهای مسیر خط انتقال آب به سمت کیلان بود و مدیریت آن بر عهده آبفای روستایی قرار داشت و آنها امکانات محدودی در این زمینه داشتند.

فرماندار شهرستان دماوند به برگزاری جلساتی در این خصوص اشاره کرد و گفت: با هماهنگی‌هایی که انجام شد، آبفای شهری مسئولیت تامین آب روستاها را بر عهده گرفت و متولی این روستاها، آبفای شهری شد.

محمودی‌فرد با بیان اینکه مقرر شد دو دستگاه با هماهنگی یکدیگر در این زمینه برنامه‌ریزی انجام دهند، تصریح کرد: شهرداری کیلان نیز قرار شد در این رابطه نسبت به رفع نگرانی‌ها در شهر کیلان تلاش کند.

وی ادامه داد: توافقاتی بین شهرداری کیلان و آبفا صورت گرفته است و بازسازی لوله‌های شبکه آبرسانی نخستین گام آنان برای رفع مشکلات خواهد بود.

فرماندار شهرستان دماوند اظهار کرد: با اقداماتی که شهرداری کیلان و آبفا انجام می‌دهند، باید بتوانیم بخشی از نگرانی‌ها و مشکلات را رفع سازیم.

به گزارش فارس؛ حدود دو سالی است که منطقه کیلان به دلیل استفاده غیرمجاز از آب شرب، شکستگی لوله‌های شبکه اصلی در اثر فرسودگی و ... با مشکلات قطع آب مواجه است.

با حضور حسین امیری در مدیریت آبفای این شهر و با حمایت همه‌جانبه مسئولان شهرستان دماوند، وی هم‌اکنون در حال پیگیری مشکلات اشاره شده در کیلان است تا بتواند بخش عمده‌ای از مشکلات سال گذشته را جبران کند تا اهالی کیلان به خصوص محله کوهان از ساعات آب مصرفی زیادی برخوردار باشند.

با توجه به کاهش نزولات آسمانی در سال 92 از همه هم‌وطنان درخواست می‌شود تا نسبت به استفاده آب شرب تجدید نظر داشته باشند و در مصرف آب صرفه‌جویی کنند تا دیگر هم‌وطنان‌مان نیز از مصرف آب شرب محروم نشوند.

انتهای پیام/2568/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول