اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار خبر داد

نجات بیش از 99 تن توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر سبزوار

رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار از نجات بیش از 99 تن توسط نجاتگران این سازمان از ابتدای آغاز طرح امداد و نجات نوروزی تاکنون خبر داد.

نجات بیش از 99 تن توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر سبزوار

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار رضا شهرآبادی ظهر امروز در نشست خبری با رسانه‌های مختلف این شهرستان اظهار داشت: جمعیت هلال احمر سبزوار از ابتدای آغاز طرح امداد و نجات نوروزی که از 26 اسفندماه سال گذشته آغاز شد با استقرار چهار پست و پایگاه امداد و نجات جاده‌ای، چهار درمانگاه در محل این پایگاه‌ها و استقرار پزشک در آنها، پنج دستگاه آمبولانس، دو دستگاه ست نجات، دو دستگاه خودرو کمک‌دار عملیاتی، 600 نفر روز نجاتگر و استقرار یگان امداد هوایی در محورهای مواصلاتی این شهرستان توانست به ارائه خدمات به هموطنان عزیز بپردازد.

وی با اشاره به وقوع بیش از 39 حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی شهرستان سبزوار تصریح کرد: هشت مورد از این حوادث مربوط به تصادفات و 31 مورد نیز مربوط به واژگونی خودرو می‌شود.

این کارشناس امداد و سوانح کشور ادامه داد: در این حوادث بیش از 100 نفر حادثه دیده‌اند که از این تعداد بیش از 73 تن مصدوم شده که 19 تن از آنان در محل درمان سرپایی و 54 تن نیز به بیمارستان برای انجام امورات درمانی منتقل شده‌اند.

وی افزود: بیش از 180 تن نیز در طول مدت طرح نوروزی به درمانگاه‌های جمعیت هلال احمر مستقر در پایگاه‌های جاده‌ای مراجعه کرده و خدمات دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/2202/ق20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول