اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نهادکتابخانه‌های سیستان و بلوچستان خبر داد

انتخاب کتابخانه عمومی نگور به عنوان نمونه کشوری

مدیرکل نهادکتابخانه‌های سیستان و بلوچستان گفت: کتابخانه عمومی شهید مدرس نگور به عنوان کتابخانه نمونه کشوری در بخش فرهنگی انتخاب شد.

انتخاب کتابخانه عمومی نگور به عنوان نمونه کشوری

اسفندیار زیدآبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: کتابخانه عمومی شهید مدرس نگور از سوی نهاد کتابخانه‎های عمومی کشور به عنوان کتابخانه نمونه کشوری در بخش فرهنگی معرفی شد.

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های سیستان و بلوچستان اجرای برنامه‎های فرهنگی، نوآوری و خلاقیت تبلیغات در راستای گسترش فرهنگ مطالعه مفید در این شهرستان افزایش آمار شرکت کنندگان در مسابقات کتابخوانی و افزایش اعضای شبکه کتابخوانان حرفه‌ای را از مهم‌ترین ملاک‌های این انتخاب عنوان کرد.

این مسئول گفت: از سوی اداره‎کل امور فرهنگی نهاد کتابخانه‎های عمومی کشور هر ماه کتابخانه‎های برتر در بخش فعالیت‎های فرهنگی انتخاب می‎شود که در سال گذشته کتابخانه‎های عمومی استاد کامبوزیا و نور از زاهدان موفق به کسب رتبه برتر کشوری در بخش فرهنگی شدند.

زیدآیادی با اشاره به وضعیت کتابخانه‌های سیستان و بلوچستان متذکر شد: هم‌اکنون بیش از 50  کتابخانه فعال در سطح سیستان و بلوچستان موجود است.

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی سیستان و بلوچستان اذعان داشت: افزایش ایستگاه‌های مطالعه آزاد، توجه به کتابخانه‌ها و افزایش سطح مطالعه در بین مردم از مهم‌ترین برنامه‌های سال‌جاری است.

انتهای پیام/75004/ن20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول