اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه استان قم خبر داد

مرگ کودک 6 ساله در حادثه محور قم - سلفچگان

رئیس پلیس راه استان قم از وقوع یک فقره تصادف در محور سلفچگان - قم خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه کودکی 6 ساله در دم فوت کرد.

مرگ کودک 6 ساله در حادثه محور قم - سلفچگان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، اردشیر جمشیدی‌راد اظهار کرد: روز گذشته یک دستگاه وانت پیکان که از مسیر سلفچگان به قم در حرکت بود در کیلومتر 5 این محور از یک وسیله نقلیه سبقت گرفت که همزمان یک دستگاه سواری پژو نیز اقدام به سبقت از این وانت پیکان کرده که این دو خودرو به صورت پهلو به پهلو با یکدیگر برخورد می‌کنند.

وی اضافه کرد: در این حادثه راننده وانت پیکان کنترل خودرو را از دست داده و پس از واژگونی، یکی از سرنشینان آن که پسر بچه‌ای 6 ساله بوده فوت می‌کند؛ همچنین سرنشین دیگر که یک پسر بچه 4 ساله بوده به شدت مجروح شده است.

رئیس پلیس راه استان قم با بیان اینکه اکثر حوادث جاده‌ای نتیجه بی‌احتیاطی است، گفت: 70 درصد تصادفات فوتی در نوروز امسال بر اثر واژگونی وسایل نقلیه بوده که در نتیجه سرعت و سبقت غیرمجاز به وقوع پیوسته است.

انتهای پیام/2258/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول