اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت الله نوری همدانی:

با استقامت ملت تلاش‌های استکبار به سرانجام نمی‌رسد

یکی از مراجع تقلید قم گفت: استکبار جهانی همه تلاش خود را به کار گرفت تا اسلام ناب محمدی را به حاشیه براند ولی با استقامت ملت هیچ‌گاه این تلاش استکبار به سرانجام نرسید.

با استقامت ملت تلاش‌های استکبار به سرانجام نمی‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار جمعی از نیروهای وزارت دفاع  با اشاره به اینکه در مبانی دینی ما بر مسئله استقامت و پایداری تاکید بسیاری شده است بیان کرد: در قرآن کریم و سیره ائمه اطهار از جمله نکاتی که بر روی آن تاکید شده استقامت و پایداری است.

وی با اشاره به اینکه در این مسیر باید ابتدا حق را شناخته و برای اقامه آن تلاش داشته باشیم بیان کرد: انسانی که بخواهد در مسیر اقامه حق حرکت کند باید دارای ثبات قدم باشد.

آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به اینکه افراد پیشرو در عرصه حق به درجات والایی می‌رسند بیان کرد: در روایتی از امام صادق(ع) ایشان بر پرهیز انسان‌ها از تنبلی و واماندگی تأکید کرده‌اند.

وی ادامه داد: افراد سست اراده و تن پرور یا کاری را آغاز نمی‌کنند و یا اگر آن را آغاز کردند در نیمه‌های راه آن را رها می‌کنند.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه امام راحل همواره بر ثبات قدم در بین نیروهای انقلاب تاکید داشتند اظهار کرد: بعد از اینکه انقلاب اسلامی ایران نظام طاغوت را در هم کوبید استکبار جهانی همه تلاش خود را به کار گرفت تا اسلام ناب محمدی را به حاشیه براند ولی با استقامت ملت هیچ‌گاه این تلاش استکبار به سرانجام نرسید و آنها در رسیدن به نقشه‌های شوم خود همواره ناکام بودند.

وی با اشاره به اینکه یکی از بزرگترین شخصیت‌هایی که درس استقامت و پایداری را به ما آموخت حضرت زهرا(س) بود خاطرنشان کرد: ایشان در راه دفاع از ولایت و استقامت در دین از جان خود گذشت و خاکسپاری شبانه ایشان نیز به این دلیل بود که حق طلبان بدانند که دفاع از حریم ولایت تا چه میزان دارای اهمیت است.

انتهای پیام/2258/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول