اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

براساس استانداردهای ملی اعتباربخشی

بیمارستان آیت‌الله بهاری موفق به کسب امتیاز درجه یک شد

رئیس بیمارستان آیت‌الله بهاری از کسب امتیاز درجه یک این بیمارستان بر اساس استانداردهای ملی اعتبار بخشی وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی خبر داد.

بیمارستان آیت‌الله بهاری موفق به کسب امتیاز درجه یک شد

عارفه ریحانی امروز در گفت‌‌‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: بیمارستان آیت‌الله بهاری بر اساس استانداردهای ملی اعتبار بخشی وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی امتیاز درجه یک را کسب کرده است.

وی ادامه داد: ارزیابی‌های صورت گرفته توسط اعضاء تیم اعتباربخشی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان انجام  شده است.

رئیس بیمارستان آیت‌الله بهاری خاطرنشان کرد: کسب این موفقیت حاصل تلاش شبانه‌روزی و بی‌وقفه تمام مسئولین و  پرسنل بیمارستان  و عشق و ایمان آنان به پیشرفت و خدمات‌رسانی مطلوب این مرکز به شهروندان در سطح شهرستان است.

وی تصریح کرد: امیدواریم همچنان در راستای ارتقای کیفیت خدمات درمانی به مراجعان، ارتقای نظام مدیریت اطلاعات بیمارستانی، افزایش بهره‌وری در مدیریت بیمارستان‌ و با توجه به منشور حقوق بیمار موفق باشیم.

ریحانی ابراز داشت: باید با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود خدمت‌رسان مردم شریف شهرستان باشیم و در این مسیر چشم به یاری و تمهیدات ویژه مسئولان دلسوز و پیگیر شهرستان داریم.

وی در پایان توجه به سلامت مردم را یکی از ضروریات دانست و گفت: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مطلوب یکی از سیاست‌های ما بوده و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کنیم.

انتهای پیام/89002/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول